بزرگترین رویداد سایبری کشور در مشهد برگزار می‌شود

رئیس پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: بزرگترین رویداد سایبری کشور به جهت سند سایبری پدافند غیرعامل تدوین و ابلاغ در مشهد، برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید اکلملی امروز _ یکشنبه ۳۰ آبان ماه_ در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی مشهد الرضا (ع)، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد، اظهار کرد: در کنار افزایش سوله‌ها و زیرساخت‌های پیشگیری از بحران در مقابله با ویروس کرونا، پایگاه‌های مدیریت بحران شهرداری نیز به‌عنوان مراکز تجمیعی موجب سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بود، در حوزه زیرساخت‌ها از جمله احداث پایگاه‌ها و سوله‌های بحران رشد ۷۰ درصدی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در حوزه پدافند غیرعامل به عنوان حوزه برگزیده انتخاب شده است، افزود: همچنین بزرگترین رویداد سایبری کشور که نشست دکترین سایبری کشور است در مشهد برگزار می‌شود تا سند سایبری پدافند غیرعامل تدوین و ابلاغ شود.

رئیس پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدای کرونا در شهرداری تدوین و اجرا شد، ادامه داد: همچنین اعلام آماده‌باش برای ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در حوزه مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات حوزه مدیریت بحران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد پیشنهاد تهیه سامانه هشدار سریع زلزله ۳۰ تا ۴۰ ثانیه قبل از وقوع زلزله است.

اکلملی گفت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار داوطلب دوره آموزشی دوام ثامن را گذرانده و سه هزار نفر در سامانه شهروندی ساماندهی شده‌اند.

کد خبر 536898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.