مرگ اسرار آمیز مردی با شلیک گلوله

پیدا شدن جسد مردی که با شلیک گلوله به سرش جان باخته بود، پشت فرمان ماشین‌اش در یکی از خیابان‌های تهران تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

به گزارش ایمنا روزنامه همشهری نوشت: پیدا شدن جسد مردی که با شلیک گلوله به سرش جان باخته بود، پشت فرمان ماشینش در یکی از خیابان‌های تهران تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است. چند روز قبل فردی در حال گذر از خیابانی در مرکز تهران بود که چشمش به یک خودروی پژو ۲۰۶ افتاد. راننده ماشین سرش را روی فرمان گذاشته و بی‌حرکت بود. رهگذر احتمال داد که بلایی بر سر راننده آمده است پس به سمت ماشین رفت و با دست به شیشه زد. اما راننده تکان نمی‌خورد.

فرد رهگذر که وحشت کرده بود با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران برای بررسی موضوع، راهی محل حادثه شدند. آن‌ها پس از باز کردن در ماشین متوجه شدند که راننده جوان با شلیک گلوله جان باخته است. در این شرایط بود که گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی، در محل حادثه حضور یافت.

تحقیقات حکایت از این داشت که یک گلوله به شقیقه مرد جوان شلیک شده و یک قبضه کلت کوچک معروف شاه‌کش نیز در دست راست اوست. به نظر می‌رسید که مرد جوان اقدام به خودکشی کرده است اما با دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای کشف راز این حادثه ادامه یافت. با بررسی پلاک ماشین، هویت قربانی به‌دست آمد؛ او متأهل بود و یک فرزند داشت و همسرش می‌گفت که وی آخرین بار برای خرید از خانه خارج شده است. از سوی دیگر پدر و مادر مرد جوان راهی دادسرای جنایی تهران شدند و اعلام کردند که پسرشان به قتل رسیده و محال است خودکشی کرده باشد.

آنها می‌گفتند که پسرشان مردی سرزنده و شاد بود و اینکه گفته شده او دست به خودکشی زده حقیقت ندارد. با شکایت این خانواده، تحقیقات در این پرونده ادامه یافت و بازپرس جنایی تهران از یک کارشناس اسلحه خواست تا ماجرای شلیک به مرد جوان را بررسی کند. کارشناس با انجام بررسی‌های همه جانبه اعلام کرد که گلوله از سمت راست شقیقه وارد شده، اما آثار باروت روی دست راست متوفی وجود ندارد.

این مسئله فرضیه جنایت و اینکه فردی دیگر اقدام به شلیک کرده و دست به قتل زده را قوت بخشید. به این ترتیب گروهی از کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند تا اسرار این شلیک مرگبار را فاش کنند.

کد خبر 536875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.