افزایش ابر و وزش باد در اکثر مناطق استان/بارش باران و برف در مناطق مرتفع غربی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب از روی استان در دو روز آینده است، بارش باران در مناطق غرب و جنوبی همچنین بارش باران و برف در مناطق مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج متناوب در دو روز آینده در سطح استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق وضعیت جوی قسمتی تا نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش پراکنده در مناطق غرب و جنوب استان و بارش باران و برف در مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود. از فردا در مناطق جنوبی بارش گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۴ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی اظهار کرد: گرم‌ترین نقطه زرین‌شهر با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فرودگاه شهید بهشتی با دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 536868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.