صیانت از باغات و فضای سبز کرج در اولویت برنامه‌های شهرداری است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه بخش عمده باغات شهر و حومه استان البرز به درختان میوه از جمله خرمالو اختصاص دارد، گفت: از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری و شورای ششم صیانت از باغ‌ها، فضای سبز، میراث‌ طبیعی و دارایی‌های ارزشمند شهر است.

به گزارش ایمنا، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: با هدف معرفی هویت فرهنگی و تاریخی استان البرز و به منظور آشنایی مردم با محصولات این استان، جشنواره خرمالو در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهر کرج کمک کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه بخش عمده باغات شهر کرج و حومه استان البرز به درختان میوه از جمله خرمالو اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری و شورای ششم صیانت از باغ‌ها، فضای سبز، میراث طبیعی و دارایی‌های ارزشمند شهر است.

بضاعتی پور تصریح کرد: جشنواره خرمالو ۱۰ تا ۱۲ آذرماه در محل پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود. این جشنواره فقط برگزاری یک رویداد برای عرضه محصولات نیست بلکه در کنار آن دیگر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و کارگاه‌هایی برای کودکان و خانواده‌ها نیز پیش‌بینی‌شده است.

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و موضوعی را لازمه پویایی شهر عنوان کرد و افزود: تا پایان سال جشنواره‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری برای اجرا در پارک ملی ایران کوچک برنامه‌ریزی‌شده تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهر و جذب گردشگر بیش‌ازپیش فراهم شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 536865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.