مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار اصفهان امیر حسین ماه‌آورپور به عنوان مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به امیر حسین ماه‌آورپور آورده است:

«در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات‌شهری و با عنایت به تخصص، تعهد و توانمندی‌های شما، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با تلاش هرچه بیشتر در ارائه خدمات بهتر و توسعه زمینه‌های دسترسی به بازارهای کیفی خدمات و محصولات، بویژه تولیدات داخلی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران، کلیه امکانات و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

امیر حسین ماه‌آور پور پیش از این مسئولیت‌هایی همچون مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری و معاون مالی و اداری حوزه هنری استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 536793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.