مشت محکم کلوپ به آرتتا و آرسنال

دعوای مربیان لیورپول و آرسنال در ابتدای دیدار این دو تیم باعث شد همه چیز در زمین مسابقه بسیار افراطی دنبال شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از درگیری بین سادیو مانه و تاکهیرو تومیاسو، سرمربیان دو تیم نیز در کنار زمین با یکدیگر درگیر شدند و دعوای عجیبی در دقایق ابتدایی بازی بین میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به وجود آمد.

برخورد دو بازیکن درون زمین مسابقه، خشم مربیان دو تیم را در کنار زمین برانگیخت و آرتتا برخورد شدیدی با کلوپ داشت. سرمربی لیورپول در واقع نسبت به شکایت آرسنالی‌ها نسبت به عملکرد سادیو مانه در زمین مسابقه واکنش نشان داد و به همین علت نیز بحث به وجود آمد.

کلوپ پس از مسابقه در مصاحبه خود گفت: مستحق دریافت کارت زرد بودم. اما اینکه برای هر چالش سادیو درون زمین مسابقه بخواهند به او اعتراض کنند برای من پذیرفته نیست. او فقط یک بازیکن فیزیکی است. شما نمی‌توانید هر بار به خاطر یک برخورد در زمین مسابقه اعتراض کنید. وقتی آنها از روی نیمکت بلند می‌شوند، سخت است که چیزی نگویم.

آرتتا نیز در مصاحبه خود پس از بازی به اتفاقات درون زمین واکنش نشان داد: مسئله این است که کلوپ در آن لحظه از تیم خودش دفاع کرد و من نیز از بازیکنان تیم خودم دفاع می‌کردم. مسئله مهمی نیست. فقط همین اتفاق افتاد. من بعد از بازی بابت پیروزی به کلوپ تبریک گفتم.

جو در آنفیلد پس از این اتفاق بین دو مربی تشدید شد. مانه در نهایت موفق شد پیش از اتمام نیمه اول گل اول را به ثمر برساند. دیوگو ژوتا، محمد صلاح و تاکومی مینامینو نیز در نیمه دوم گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند و قرمزها سه امتیاز مهم را به دست آوردند. آرسنال نیز متحمل یک شکست سنگین شد و حالا باید روی بازی بعدی خود متمرکز شود.

کد خبر 536768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.