آماده باش شهرداری اهواز با اعلام وضعیت نارنجی بارندگی

شهرداری اهواز با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده آمادگی کامل خود را مبنی بر مقابله با هر نوع آب‌گرفتگی، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان خوزستان مبنی بر بارندگی ظرف دو روز آینده، پیش از ظهر امروز -شنبه ۲۹ آبان ماه- جلسه‌ای با حضور، شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست رضا امینی، شهردار اصفهان ضمن تاکید بر لزوم رفع سریع مشکل آب‌گرفتگی اظهار کرد: معاونان شهرداری، مدیران مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابع، همراه با زیر مجموعه آنها ظرف ۴۸ ساعت به صورت آماده‌باش با استفاده از امکانات و تجهیزات موردنیاز در شهر مستقر شوند.

وی افزود: مشکل آب‌گرفتگی معابر تنها مختص به یک منطقه از کلان‌شهر اهواز نیست؛ بلکه تمامی شهرداران مناطق باید با همکاری یکدیگر نسبت به رفع این معضل تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

شهردار اهواز تاکید کرد: از ساعت ۱۴ امروز -۲۹ آبان ماه- لغایت سه شنبه -سوم آذرماه- تمامی نیروهای شهرداری موظف به آماده‌باش کامل هستند تا دیگر شاهد مسئله آب‌گرفتگی و چالش‌های آن نباشیم.

لازم به ذکر است علاوه بر ظرفیت مناطق و سازمان‌های اجرایی، همه پایگاه‌های پشتیبانی تأسیسات و پیشگیری از آب‌گرفتگی در شرق و غرب اهواز در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

کد خبر 536681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.