هدفمان پرورش استعدادهای فوتبال ساحلی در مسابقات امیدها بود

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: هدف و انگیزه ما از حضور در مسابقات امیدها این بود که بازیکنان اصفهان را از پایه وارد مسابقات کنیم تا به مرحله‌ای برسند که دیگر نیاز نباشد برای تیم بزرگسالان از بیرون بازیکن بیاوریم.

علی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات لیگ برتر امید فوتبال ساحلی، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات امید را داشتیم که میزبانی گرفتیم و در تیران بازی‌ها را برگزار کردیم. بازی اول را مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه پنج بر دو پیروز شدیم، رو در روی شهریار ساری با نتیجه چهار بر یک برنده شدیم، ملوان بندر گز را با نتیجه هشت بر یک از پیش رو برداشتیم و در بازی آخر به دلیل اینکه صعود تیم‌مان قطعی شده بود، جوانان را بازی دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند که آن‌ها هم عملکرد خوبی داشتند و ترکان زنجان را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه حضور تیم‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک فوتبال ساحلی و نماینده استان برای حضور در لیگ برتر امید فوتبال ساحلی الزامی است، تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها سطح کیفی خوبی ندارند بنابراین مرحله اول مسابقات امید سطح بالایی ندارد، اما در مراحل بعد بازی‌ها بهتر و با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد ادامه داد: تیم‌های صنعت فرش حداد، ملوان بندر انزلی، صدر شیمی یزد، ایفا اردکان، پارس جنوبی بوشهر، زردپوشان سیاهکوه اردکان، دریانوردان بوشهر، پاس گناوه، سپاهان سمنان و تاج کرمان به مرحله دوم صعود کردند که در دو گروه پنج تیمی تقسیم می‌شوند. سپس به دو شهر میزبانی می‌دهند و ما نیز برای گرفتن میزبانی اقدام خواهیم کرد.

نادری در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه زمین تیران برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی مناسبت است یا خیر؟ گفت: مسابقات رده سنی امید را به دلیل اینکه در روز برگزار می‌شود، می‌توان در ورزشگاه تیران برگزار کرد ولی مسابقات لیگ برتر در شب است که این زمین نور مناسب ندارد.

وی در رابطه با هدف حضور صنعت فرش حداد در این رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: هدف و انگیزه ما از حضور در مسابقات امیدها این بود که بازیکنان اصفهان را از پایه وارد مسابقات کنیم تا پرورش پیدا کنند و به مرحله‌ای برسند که دیگر نیازی نباشد برای تیم بزرگسالان از بیرون بازیکن بیاوریم. تمام بازیکنان تیم اصفهانی هستند که اطمینان دارم طی مدت سه الی چهار سال آینده بازیکنان بزرگی می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد تاکنون از تیم حمایت کرده است و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد. ما هنوز مشکل زمین داریم و این مشکل حل نشده است.

کد خبر 536641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.