لیگ ۱ فرانسه، مفتخر به گلزنی مسی

بالاخره ستاره آرژانتینی تیم پی اس جی موفق شد در لیگ فرانسه نیز برای تیم جدیدش گلزنی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی برای اولین بار در لیگ ۱ فرانسه در ششمین دیدار تیمش گلزنی کرد تا شاگردان پوچتینو روند شکست ناپذیری خود را به ۵ بازی برسانند.

لیونل مسی قطعاً در لحظه به خاطر گلزنی در لیگ بسیار خوشحال است و فشار سنگینی که روی این بازیکن به دلیل عدم گلزنی در مسابقات لیگ وجود داشت نیز به اتمام رسیده است. مسی در دیدار برابر نانت که در نهایت با پیروزی ۳-۱ برای پی اس جی به پایان رسید، روی پاس کیلیان امباپه نزدیک به محوطه جریمه توانست صاحب توپ شود و با یک ضربه زیبا دروازه حریف را باز کند.

مسی ۳۴ ساله اکنون چهار گل برای غول فرانسوی به ثمر رسانده. او از زمان انتقالش از بارسلونا، چهار گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده. برنده شش بار توپ طلا بدون شک از گلزنی خود، پس از مسابقه خوشحال بود: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما دروازه‌بان آنها واکنش‌های خوبی انجام داد. ما بدون ترس بازی کردیم و توانستیم در نهایت پیروز شویم. خوشحالم که اولین گلم در لیگ را در پارک دو پرنس مقابل تماشاگران به ثمر رساندم.

وی درباره گلزنی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای پاریسی‌ها خاطرنشان کرد: با وجود اینکه قبلاً در لیگ قهرمانان برای تیمم گلزنی کرده بودم، انتظار داشتم در لیگ هم گلزنی کنم و این اتفاق بالاخره رخ داد و به گل رسیدم.

پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نیز درباره گلزنی مسی صحبت کرد: از این که مسی کمتر گل زده نگران نیستم. رشد مسی در تیم بسیار مهم است و شرایط او در تمرینات و درون زمین کاملاً متفاوت است. باید نگاه رقابتی بودن را نیز لحاظ کرد. لیونل روحیه خوبی دارد و نباید بیش از حد همه چیز درباره او را تفسیر کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مسی نیاز به زمان دارد و کم کم می‌تواند به شرایط خوبی برسد، فقط کافی است که ما روی او فشار نیاوریم و اجازه دهیم که به مرور زمان او خودش را در بهترین شرایط پیدا کند.

کد خبر 536577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.