فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌اش را به‌روز کند

داور دیدار استقلال - نساجی مازندران گفت: برخورد توپ بازیکن استقلال به دست مدافع حریف خطای پنالتی نبوده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فغانی داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران درباره اظهارات فرهاد مجیدی که گفته بود فغانی شهامت داشته باشد و به دلیل نگرفتن خطای پنالتی عذرخواهی کند، گفت: عملکرد تیم داوری را ناظر بازی ارزیابی می‌کند که خوشبختانه رضایت داشت.

وی افزود: مسئولان مصمم هستند سیستم VAR را بیاورند، اما روز گذشته متوجه شدم داوران امکانات اولیه مثل سیستم رادیویی را ندارند. سه نخبه داوری به نام‌های خداداد افشاریان، حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان در فدراسیون هستند و سعی کنند با حمایت شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون امکانات اولیه را برای داوران فراهم کنند و سپس دنبال VAR باشند.

داور دیدار استقلال - نساجی مازندران خاطرنشان کرد: فیلم بازی را همه دیدند و طبق گفته کارشناسان این صحنه هند نیست. دوست عزیز ما (فرهاد مجیدی) این مدلی صحبت کردند و باید به او بگویم قرار نیست هر هفته یک داور بخواهد معذرت‌خواهی کند. اگر داوری مرتکب اشتباه شد و عذرخواهی کرد، کار اشتباهی است و باب خواهد شد. مجیدی سرمربی تیم معتبری است و سرمربی تیم فوتبال امید بوده، بهتر است اطلاعاتش را زیاد کند و فرار رو به جلو نکند تا فشار روی داور وارد شود.

فغانی اظهار کرد: از این مسائل زیاد دیده‌ام و برای من مهم نیست چه فشاری روی ما بیاورند. در صحنه‌ای که اعتراض شد، دست کنار بدن بود و طبیعی است. در صحنه‌ای که در دیدار تیم ملی ایران و سوریه اتفاق افتاد دست از بدن خارج شده و غیرطبیعی بود. در بازی دیروز بازیکن حرکت اضافه ندارد و نمی‌تواند برخورد توپ به دست او هند باشد.

منبع: خبر آنلاین
کد خبر 536556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.