«جای پارک» در تهران معضل اساسی شهروندان است

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: موضوع جای پارک خودروها در پایتخت به یک معضل اساسی تبدیل شده و مشکلات زیادی برای شهروندان تهرانی ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، عباس شعبانی اظهار کرد: در این زمینه باید هر چه سریع‌تر طرح مصوب شده برای میدان اختیاریه وارد فاز اجرا شود و همچنین پارکینگ ۹ طبقه‌ای نیایش جنب پردیس سینمایی پارک ملت با سرعت بیشتری به فعالیت‌های عمرانی خود ادامه دهد.

وی در خصوص مزیت مهم پارکینگ نیایش بر ضرورت تکمیل هر چه سریع‌تر این مجموعه در محدوده منطقه سه تاکید و اظهار کرد: این مجموعه همچنین علاوه بر پارکینگ، قابلیت استفاده برای تخلیه بار ترافیکی در زمان تصادف خودروها را نیز دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با مقایسه میزان بارش در محدوده شمالی تهران با سایر نقاط پایتخت به اهمیت موضوع لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های انتقال آب در این محدوده اشاره و تاکید کرد: در منطقه سه با تکمیل و نوسازی زیرساخت‌های لازم باید به سمتی حرکت کنیم تا در فصل سرما و زمان بارش، شهروندان دچار مشکل نشوند.

شعبانی تصریح کرد: بازدید از سطح نواحی تهران در دستور کار قرار گرفته و هدف از برگزاری این جلسات انتقال بازخورد و ارائه گزارش به شهردار در تمامی حوزه‌های شهری نظیر خدمات شهری، معماری و شهرسازی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی است تا بتوان با جمع بندی و بررسی مطالب مطرح شده به بهترین شکل برای پروژه‌های آتی شهری برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 536552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.