تسهیلات ۵۰ میلیونی برای رانندگان درون شهری بجنورد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری مرکز خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا شافعی اظهار کرد: این تسهیلات بر اساس تفاهم نامه همکاری و اعطای تسهیلات بین بانک مهر ایران و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد منعقد شده است.

وی با تاکید بر اینکه کالا کارت خرید لوازم خانگی، دریافت خدمات دندانپزشکی، خرید ارزاق روزانه، لاستیک و بیمه خودرو از فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد این بانک در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سقف این تسهیلات قرض‌الحسنه، ۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن شش، ۹ و ۱۲ ماهه خواهد بود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بجنورد با بیان اینکه تلاش شده تا در پرداخت این تسهیلات به رانندگان درون شهری بجنورد تسهیل شود، تاکید کرد: به همین منظور رانندگان می‌توانند با به همراه داشتن مجوز تردد خود و یک فقره چک صیادی از این تسهیلات استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹، رانندگان درون شهری متحمل خسارت‌های مالی فراوانی شدند و تلاش ما این است که بخشی از آثار این خسارات‌ها را کاهش دهیم.

شافعی به بازسازی تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی بجنورد اشاره کرد و افزود: در مرحله اول هفت دستگاه اتوبوس حمل‌ونقل شهری برای بازسازی، تعمیر موتور و بهسازی داخلی در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها به صورت میانگین حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 536513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.