روند اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب گرفته است

شهردار بندر بوشهر گفت: روند اجرای پروژه های زیرساختی عمران شهری در این بندر شتاب گرفته است و بزودی شهروندان تغییرات صورت گرفته را لمس خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری روز جمعه در نشست با معتمدان محلات بوشهر، اظهار کرد: رویکرد بازدید از پروژه‌های عمرانی نیز سرزده و در برخی موارد نیز شبانه انجام می‌شود تا این برنامه منجر به زحمت برای معتمدان محلات نکند.

وی افزود: در راستای شفافیت و صداقت با شهروندان هیچگاه قول و وعده‌ای به آنان نمی‌دهم که بخواهم روزی پیش آنها بدقول شویم.

شهردار بندر بوشهر ادامه داد: با این حال شهروندان بدانند مجموعه شهرداری شبانه روز برای خدمت رسانی آستین همت بالا زده و تاکنون نیز کارهای ارزشمندی را انجام دادند.

حیدری تاکید کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث گذر سرتل- نیروگاه، بهسازی مسیر دسترسی به آرامستان، شتاب بخشی به روند رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، آسفالت شمار قابل توجهی از کوچه‌های خاکی، افزایش روشنایی پارک‌ها و معابر، برنامه‌ریزی برای احداث پلاژ بانون در پارک لیان تنها گوشه‌ای از خدمات انجام شده طی این چند هفته گذشته است.

وی اضافه کرد: تعمیر و بهسازی چندین سرویس بهداشتی و راه‌اندازی سایر سرویس‌ها تا ۲ ماه آینده و انتخاب پیمانکار برای جمع آوری سگ‌های ولگرد به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان بزودی اجرایی خواهد شد.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: در موضوع مخزن‌های زباله نیز برخی از مخزن‌های فرسوده تعویض شده و برای سایر مخزن‌ها فرسوده نیز اعتبار مورد نیاز برای خرید ۵۰۰ مخزن جدید اختصاص یافته است.

حیدری گفت: ساماندهی بازار ماهی فروشان با استفاده از ظرفیت شهروندان و شیلات، ساماندهی حفاری با مشارکت دستگاه‌های حفار و رسیدگی به ساخت وسازهای غیرمجاز از اولویت‌های مهم شهرداری است که در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 536479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.