سطح داوری در حد لیگ برتر نبود/به بی‌تجربگی بازیکنان‌مان باختیم

سرمربی تیم سارگل بوشهر گفت: شکست تیمم را به گردن داور بازی نمی‌اندازم و معتقد هستم به بی‌تجربگی بازیکنان‌مان و تجربه بالای سپاهان باختیم، اما سطح کیفی داوری واقعاً پایین بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیاتیانی سرمربی تیم سارگل بوشهر بعد از شکست برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: پیش از بازی می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، سپاهان یک تیم با تجربه است که بازیکنان قدرتمندی دارد و مسنجم و با برنامه بازی می‌کند. تیم ما جوان و بی‌تجربه است و ۹۰ درصد بازیکنان ما اصلاً تجربه بازی در لیگ برتر ندارند. بازیکنان ما مقابل سپاهان برای دومین بار بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند به همین دلیل انتظار زیادی از بازیکنان نبود در کل ما به دنبال یک فوتبال خوب بودیم که بازی نسبتاً خوبی را هم ارائه دادیم.

وی افزود: شجاعانه به زمین آمدیم و تا لحظه آخر جنگیدیم و بازیکنانم بازی به بازی عملکرد بهتری پیدا می‌کنند. امیدوارم در بازی‌های آینده تغییرات بسیار خوبی در تیم شکل بگیرد. در نیمه نخست مجبور شدیم تعویض‌های زیادی انجام دهیم که البته مؤثر بود و روند تیم را بهتر کرد اما سپاهان تیم بسیار باتجربه‌ای است و با مهره‌های خوب زیادی مقابل ما بازی کردند که اکثراً ملی پوش هستند. از بازی امروز به عنوان یک تجربه برای بازی‌های آینده استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم سارگل بوشهر در خصوص داوری بازی بیان کرد،: شکست تیمم را به گردن داور بازی نمی‌اندازم و معتقد هستم به بی‌تجربگی بازیکنان‌مان و تجربه بالای سپاهان باختیم، اما سطح کیفی داوری واقعاً پایین بود. صحنه‌هایی که ما به قضاوت داور اعتراض کردیم، کاملاً مشهود بود و داور تصمیمات اشتباهی می‌گرفت. در کل قضاوت داور را بد نمی‌دانم اما سطح قضاوت نسبت به رقابت‌های لیگ برتر پایین بود.

کد خبر 536447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.