سپاهان ۸ سارگل بوشهر۰/ جشن گل دختران سپاهان مقابل سارگل

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته دوم لیگ برتر زنان با نتیجه ۸ بر صفر مقابل سارگل بوشهر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰_، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال سپاهان میزبان سارگل بوشهر بود و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید.

ترکیب تیم سپاهان: فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، میترا نظری، سارا ظهرابی‌نیا، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، مرضیه نیکخواه و رها یزدانی به میدان رفت.

ترکیب تیم سارگل بوشهر: بیتا ملاعلی اکبری، نرگس محارس، کوثر ایزدپناه، فاطمه حسنی، فاطمه پیرحاجی، فاطمه شکری، فاطمه رستم‌زاده، مژگان قریشی‌وند، آنیتا انصاری، کبری شاپوری و نگین همتی

نیمه اول:

سپاهان در نیمه نخست بازی یک طرفه و برتری را به نمایش گذاشت و به ۶ گل رسید. هاجر دباغی ۴ گل برای سپاهان به ثمر رساند و سارا ظهرابی‌نیا و مرضیه نیکخواه نیز دو توپ دیگر را از خط دروازه سار گل رد کردند.

نیمه دوم:

داور یک ضربه پنالتی به سود تیم سارگل بوشهر اعلام کرد که به دلیل تخلف دروازه‌بان سپاهان مجدد تکرار شد، اما ضربه دوم نیز به دلیل جابه جایی بازیکن پنالتی زن سار گل، باوجود گل شدن مردود اعلام شد.

در ادامه میترا نظری توپ را درون دروازه حریف زد تا سپاهان به گل هفتم برسد و نتیجه ۷ بر صفر شود. در دقایق پایانی نیمه دوم شقایق روزبهان حساب کار را ۸ بر صفر کرد تا سپاهان دومین پیروزی خود در لیگ امسال را با یک پیروزی پر گل جشن بگیرد.

کد خبر 536446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.