ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

شاگردان مجیدی در هفته پنجم لیگ برتر امروز (جمعه) به نساجی مازندران خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران امروز از ساعت ۱۸ و در هفته پنجم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی لیگ برتر را با سه برد پیاپی برابر رقبا شروع کرده‌اند. اما در هفته گذشته برابر فجر سپاسی به تساوی رسیدند. از طرف دیگر شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته با باخت برابر صنعت نفت آبادان نتیجه دور از انتظار را رقم زدند. نساجی تلاش می‌کند دومین برد خود را در لیگ برتر بدست آورد.

حسینی درون دروازه

گلر استقلال در این دیدار، قطعاً سید حسین حسینی است. با اینکه در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه هستیم اما مظاهری در این دیدار روی جز ۱۸ نفر بازیکنان فرهاد مجیدی نیست. مشخص نیست دلیل دور ماندن مظاهری از ترکیب آبی‌ها چیست.

سه مدافع همیشگی

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس، سبحان خاقانی به میدان خواهند آمد. نکته قابل توجه در این دیدار غیبت وریا غفوری است. او در این دیدار به دلیل سرماخوردگی حضور ندراد.

ارسلان در کنار یامگا

به نظر می‌رسد کوین یامگا و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی، رودی ژستد و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا، ارسلان مطهری

کد خبر 536347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.