قصد داریم روند هفته‌های گذشته را ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌خواهیم بدون تفکر بازی کنیم و قصد داریم بازی منطقی و با جدیتی مقابل تراکتور ارائه دهیم، زیرا مسابقه سختی خواهد بود که امیدوارم موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: مثل همه بازی‌ها مسابقه سختی داریم، هر دو تیم بازی هفته گذشته خود را از دست دادند و می‌خواهند تا از این بازی امتیاز بگیرند. تراکتور سرمربی جدید انتخاب کرده که نمی‌دانیم با چه سبکی بازی می‌کند و چه دیدگاهی دارد، اما برای ما مهم این است که روند هفته‌های قبل خود را ادامه دهیم و با همان ساختار بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم بدون تفکر بازی کنیم و قصد داریم بازی منطقی و با جدیتی مقابل تراکتور ارائه دهیم زیرا مسابقه سختی خواهد بود که امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص محروم و مصدوم، تصریح کرد: جلال علی محمدی به خاطر کارت قرمزی که دریافت کرد محروم و داوود رجبی مصدوم است و دیگر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه اتفاقی که هفته گذشته برای هوادار سپاهان افتاد تلخ بود، خاطر نشان کرد: تجربه تلخی به دست آمد که امیدوارم هواداران رعایت کنند زیرا همه به این نتیجه رسیدیم که به دنبال اتوبوس آمدن کار اشتباهی است.

کد خبر 536323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.