تناقض حرف های مشاور و ضامن لاپورتا در مورد مسی!

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که به بدترین شکل ممکن از بارسلونا جدا شده؛ می‌خواهد روزی به عنوان بازیکن به جمع کاتالان‌ها بازگردد؛ موضوعی که البته شاید محقق نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همه طرفداران بارسلونا در سراسر جهان خبر دارند زمانی که خوان لاپورتا برای انتخابات ریاست این باشگاه ثبت نام کرد؛ او از محبوبیت نام لئو مسی سو استفاده کرد تا رأی بیاورد.

زمانی که لاپورتا رئیس شد فوق ستاره آرژانتینی به بدترین شکل ممکن از جمع آبی اناری‌ها کنار گذاشته شد که منجر به ناراحتی همه شد. بارسایی‌ها معتقد بودند لاپورتا از مسی سو استفاده کرد و به او کلک زد.

لاپورتا می‌گفت جدایی مسی برای بازسازی تیم لازم بود و ما باید به دوران پسا مسی فکر می‌کردیم. با این وجود حالا در روزهایی که دنی آلوز و ژاوی به بارسا برگشته‌اند، خبرها حاکی از این است که مسی هم پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با PSG، به نیوکمپ بازمی‌گردد.

در همین حال خوزه الیاس ضامن مالی دولت لاپورتا گفته: رفتن مسی از تیم اجتناب‌ناپذیر بود. ساختن یک تیم جدید باید در دوران پسا مسی شروع می‌شد و حالا این اتفاق افتاده است. اگر از من بپرسید که آیا خواهان حضور مسی در بارسا پس از پایان قراردادش با پاریس هستم، می‌گویم خیر!»

روزی که مسی رفت خیلی ناراحت شدم. اما فکر می‌کنم اشک‌های مسی فقط به خاطر جدایی نبود، بلکه به دلایلی دیگری نیز بود. نظیر اینکه دورانش در بارسا رو به پایان بود و زندگی و خانه‌اش در بارسلون را ترک کرد.

اگر سال پیش و زمانی که مسی با بارتومئو به مشکل خورده بود، با درخواست جدایی او موافقت می‌شد، کمی پول وارد باشگاه می‌شد و شرایط امروز فرق می‌کرد.

بارسلونا از نظر اداری و اقتصادی در رنج بود و رفتن مسی به سه علت بود: میزان دستمزدش، کمبود بودجه ما برای پرداخت حقوقش و تمایل باشگاه به ایجاد یک پروژه بزرگ برای دوران پسا مسی‌.

این در حالی است که قبلاً فران ریوتر مشاور لاپورتا گفته بود که بازگشت مسی به تصمیم سرمربی بستگی دارد نه به حرف رئیس. هرچند رسانه‌های نزدیک به آبی اناری‌ها، معتقد هستند که بازگشت مسی به بارسا در شرایط فعلی سخت است، زیرا رابطه او و لاپورتا مثل سابق خوب نیست.

همچنین این احتمال وجود دارد که مسی پیش از آنکه دوران فوتبالش به پایان برسد، در لیگ آمریکا بازی کند و سپس به عنوان مدیر به بارسلونا بازگردد.

کد خبر 536315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.