ساکت: مفتخریم که سردیس مرحوم یاوری در نقش جهان است

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: مفتخریم که سردیس استاد محمود حریری و محمود یاوری در کنار قهرمان مبارزه با تروریسم، شهید قاسم سلیمانی در کنار زمین ورزشگاه نقش جهان به امانت گذاشته شده تا نام سردار بزرگ ایران در کنار دو اسطوره باشگاه سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت امروز_ پنج شنبه ۲۷ آبان‌ماه_ در آئین بزرگداشت مرحوم محمود یاوری اظهار کرد: از افرادی که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. اجازه دهید از روح بلند مرحوم یاوری رخصت بطلبم و از طرف او و مردم اصفهان به روح ۳۷۰ کبوتر خونین بالی که در ۲۵ آبان کهکشانی از نماد شهادت و ایثار را در آسمان اصفهان متجلی کردند، درود بفرستم.

وی ادامه داد: از شهردار فرهیخته اصفهان، آقای قاسم‌زاده و معاونان ایشان و اعضای محترم شورای شهر سپاسگزاریم که زمینه این اقدام ارزشمند را فراهم کردند. همینطور جا دارد محضر میهمانان و پیشکسوتان ارزشمندی که شرف حضور داشتند را گرامی بداریم. به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و باشگاه سپاهان به روح مرحوم یاوری و جلوانی درود می‌فرستیم. از شما صمیمانه سپاسگزارم که دعوت مجموعه سپاهان و معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری را پذیرفتید تا برای همیشه نام بزرگ مردی همچون یاوری که یار و یاور فوتبال ایران بود جاودانه بماند.

ساکت تصریح کرد: مفتخریم که سردیس استاد محمود حریری و محمود یاوری در کنار قهرمان مبارزه با تروریسم شهید قاسم سلیمانی در کنار زمین ورزشگاه نقش جهان به امانت گذاشته شده تا نام سردار بزرگ ایران در کنار دو اسطوره باشگاه سپاهان باشد.

کد خبر 536302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.