شاهمرادی: آوازه اصفهان بیش از هر چیز به اسطوره‌های آن است

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: واقعیت این است که آوازه شهرهایی مثل اصفهان، تنها به ساختمان‌هایشان نیست؛ آوازه این شهرها بیش از هر چیز به اسطوره‌های آنهاست؛ اسطوره‌هایی که الهام بخش و راهگشا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی _ امروز پنج شنبه ۲۷ آبان‌ماه_ در آئین بزرگداشت مرحوم «محمود یاوری»، اظهار کرد: یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی می‌دارم. واقعیت این است که آوازه شهرهایی مثل اصفهان، تنها به ساختمان‌هایشان نیست؛ آوازه این شهرها بیش از هر چیز به اسطوره‌های آنهاست؛ اسطوره‌هایی که الهام بخش و راهگشا هستند. و فرزندان این شهر باید با یاد آنها و قصه‌هایی که از آنان می‌شنوند مسیر خود را پیدا می‌کنند. یکی از وظایف ما در معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری پاسداشت این اسطوره‌ها و قرار دادن نام این بزرگان در جای جای شهر است.

وی ادامه داد: این بیش از هر چیزی برای ما یک دل خوشی و تذکر است تا یادمان نرود اسطوره‌هایی داشتیم که ردپای ارزشمند آنها در شهر ما همچنان باقی است. در واقع جوانان و نوجوانان شهر باید بدانند که چه کسانی در این کوچه‌ها و خیابان‌ها قدم زدند و با وجود سختی‌ها و بلاها افتخار آفریدند. وظیفه ماست که یاد آنها را گرامی بداریم که یکی از این اسطوره‌ها مرحوم یاوری بود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای من جای افتخار و خوشحالی دارد که توفیق دارم در این مراسم باشم. باید یادمان باشد که به این بزرگواران خیلی مدیون هستیم.

شاهمرادی گفت: دهه سوم آبان دهه اسطوره هاست. وظیفه داریم علاوه بر مرحوم یاوری یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای ۲۵ آبان را گرامی بداریم.

کد خبر 536295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.