وجود ۳ نقطه حادثه‌خیز در خوانسار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای رفع سه نقطه حادثه‌خیز این شهرستان، گفت: اصلاح هندسی قوس حادثه‌خیز محور شهرک صنعتی خوانسار یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حمید حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود سه نقطه حادثه خیر در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: سال گذشته بخشداری به منظور رفع نقطه حادثه‌خیز محور روستای رحمت‌آباد ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف کرد، اما برای تکمیل این پروژه به ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه قوس شهرک صنعتی که در بزرگراه خوانسار گلپایگان واقع شده از نقاط حادثه‌خیزی است که در سه سال اخیر منجر به فوت پنج نفر و مصدومیت ۲۵ نفر شده است، افزود: سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان به منظور ایمن‌سازی این محور از محل اعتبارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوانسار هزینه شد، اما برای اصلاح هندسی قوس و عملیات آسفالت به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار با بیان اینکه برای رفع نقطه حادثه خیز "دوشخراط" در محور خوانسار به دامنه، به احداث زیرگذر نیاز است، تصریح کرد: برای اجرای پروژه زیرگذر پنج میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به منظور روشنایی محور خوانسار به دامنه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و برای دو کیلومتر باقی مانده نیز یک میلیارد تومان بودجه لازم است، گفت: در اجرای عملیات نصب نیوجرسی به منظور ایمن‌سازی پایه‌های محور، به تخصیص پنج میلیارد تومان بودجه نیاز است.

حسامی با بیان اینکه ۵.۵ کیلومتر از عملیات زیرسازی پروژه توسعه راه روستایی محور خوانسار- رحمت‌آباد- حاج‌گلا- دُر -تیکن، زیرسازی آن انجام شده، افزود: روکش آسفالت این پروژه پنج میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

کد خبر 536288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.