راه‌اندازی سامانه جدید SDI در شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه جدید SDI در این شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اختیار داشتن داده‌های دقیق و طبقه بندی شده در خصوص ویژگی‌های مکانی شهر، نقشی کلیدی در راستای هوشمندسازی و بهینه‌سازی فرآیندها در مدیریت شهری ایفا می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهتمام ویژه‌ای که در شهرداری سمنان وجود دارد، در اختیار داشتن اطلاعات به‌روز، کامل و قابل تحلیل در این خصوص، مدیریت و برنامه‌ریزی امور در این زمینه را تسهیل کرده و پیگیری و انجام فرآیندهای مربوط به صورت وضعیت مالی را با دقت و سرعت بالاتری میسر می‌کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان افزود: جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ارائه داده‌های قابل تحلیل پیرامون زیرساخت‌های شهری، نه‌تنها فرآیند امور در مدیریت شهری را تسهیل می‌کند، بلکه به عنوان یک رویکرد، مورد توجه شهرهای هوشمند در جوامع پیشرو قرار دارد.

وی تاکید کرد: ارائه اطلاعات اولیه لازم در این خصوص، فرصت را برای ارائه راهکارهای خلاقانه و راه حل‌های هوشمندانه برای مدیریت مسائل شهری توسط شهرداری فراهم می‌کند.

پرویزی ادامه داد: در راستای نهادینه کردن استفاده از فناوری‌های جدید در بحث تبادل اطلاعات و به منظور کاهش هزینه‌ها، سامانه SDI به‌روزرسانی و نسخه جدید آن در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت SDI و تحقق مدیریت یکپارچه شهری، گفت: زیرساخت اطلاعات مکانی SDI شامل مدیریت و برنامه‌ریزی پایدار شهری، دسترسی به اطلاعات مکانی جامع و در محدوده شهر است.

کد خبر 536270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.