تابلوی بلوار و المان یادبود شهیده فاطمه اسدی رونمایی شد

شهردار سنندج از رونمایی از بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا(ع) به کمربندی اسلام آباد بنام شهیده فاطمه اسدی واقع در ورودی ننله همچنین المان یادبود این شهیده گرانقدر در بوستان ۱۴ هکتاری آشتی در فرجه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سید انور رشیدی در این مراسم اظهار کرد: به محض اینکه خبر شناسایی پیکر شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی تفحص شده کشور اطلاع رسانی شد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر سنندج به وظیفه خود دانسته در این حرکت فرهنگی و در این رسالتی که در خصوص پاسداشت خون شهدا داریم اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: شهرداری نیز در کنار سایر ادارات در خصوص ادای دین خود نسبت به خون شهدا و از خودگذشتگی آنان نهایت تلاش خود را نموده تا بتوانند یاد و نام شهیدان والامقام را پاس بدارند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا با همکاری و هماهنگی سپاه ناحیه مقاومت سنندج و به منظور ادای دین و وظیفه خود نسبت به پاسداشت خون شهدا در راستای فضاسازی محیطی و همچنین نامگذاری معابر به نام این شهدا را صورت دادیم.

وی تاکید کرد: جلسات مختلفی در خصوص انتخاب مکان مناسبی جهت نامگذاری بنام این شهیده بزرگوار برگزار شد و هدف از انتخاب این بلوار بنام شهیده فاطمه اسدی منتهی شدن این بلوار به میدان امام رضا (ع) است.

رشیدی ادامه داد: طول این بلوار طول این بلوار ۱۳۵۰ متر و عرض آن ۳۶ متر شامل دو باند سواره رو ۱۰ و نیم متری و عرض پیاده رو آن ۵و نیم متری و رفیوژ ۴ متری است.

گفتنی است، در این مراسم از تابلو یادبود این شهیده گرانقدر در بوستان ۱۴ هکتاری آشتی در فرجه رونمایی شد.

کد خبر 536254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.