هنگام مشاهده حیوانات وحشی با آتش نشانی تماس بگیرید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: حیوانات وحشی در فصل سرد سال ممکن است به دنبال غذا وارد شهر شوند، لذا مردم هیچ گونه درگیری با این حیوانات نداشته باشند و به محض مشاهده با ۱۲۵ تماس گیرند.

عنایت‌الله راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این فصل و هنگام بارندگی توصیه می‌شود، افراد از رفتن به کنار رودخانه پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه افراد نباید به تنهایی اقدام به کوهنوردی کنند، افزود: گروه‌های کوهنوردی باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند زیرا احتمال دارد سنگ‌ها لغزنده بوده و از هم متلاشی شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شهروندان باید مراقب حیوانات وحشی باشند زیرا در فصل سرد سال ممکن است به دنبال غذا به شهر وارد شوند، لذا هیچ گونه درگیری با این حیوانات نداشته باشند و به محض مشاهده با ۱۲۵ تماس گیرند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید ساعات اولیه شب زباله‌های خود را بیرون قرار دهند تا از حملات احتمالی حیواناتی همچون گرگ در امان باشند، گفت: در این فصل گاهی پدیده کلی مه گرفتگی قبل از طلوع و بعد از غروب خورشید مشاهده می‌شود که در این زمان‌ها در جاده‌ها دید رانندگان کم شده پس باید دقت کافی را در رعایت نکات ایمنی داشته باشند.

راهنورد ادامه داد: همزمان در هنگام بارندگی شاهد تصادفات در سطح شهر یا جاده‌ها هستیم که رعایت سرعت مجاز، همراه داشتن زنجیر چرخ، بستن کمربند ایمنی و سالم بودن چراغ خودرو در شب و مه گرفتگی‌ها باید مدنظر باشد تا از حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 536228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.