اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر مشکین دشت

شهردار مشکین دشت از اجری طرح جهادی پاکسازی معابر خبر داد و گفت: این طرح در راستای بهسازی سیمای شهری، حفظ آراستگی‌های بصری و رضایتمندی شهروندان به صورت هفتگی در محلات مختلف انجام می‌شود.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جهادی پاکسازی معابر که به صورت هفتگی در محلات مختلف شهر انجام می‌شود، در هفته جاری در محله باغ کاشانی ابتدای خیابان‌های شهید مرادی، شهدای اقتدار، حد فاصل خیابان شهید مطهری تا ابتدای بلوار پروفسور حسابی و برخی مناطق دیگر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی سیمای شهر از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح پاکسازی معابر در قالب طرح جهادی هر هفته چهارشنبه‌ها به صورت دوره‌ای توسط تلاشگران حوزه معاونت خدمات شهری صورت می‌گیرد و در خصوص ساماندهی کلیه نقاط شهر به صورت ویژه اقدام می‌شود.

شهردار مشکین دشت با اشاره به فعالیت‌های گسترده حوزه معاونت خدمات شهری، تصریح کرد: در طرح جهادی پاکسازی معابر، نظافت شهری، تخلیه مخازن زباله و شستشوی آن، لایروبی انهار، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها و ضایعات رها شده در اطراف شهر و …به صورت ویژه در دستور کار است.

وی ادامه داد: کلیه وظایف و اقدامات خدمات شهری شهرداری به ویژه در طرح جهادی ساماندهی معابر، در راستای آراستگی و زیباسازی شهر، رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست محیطی و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است که تلاش می‌کنیم به نحو شایسته‌ای انجام شود.

بغدادی مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و رعایت حقوق شهروندی را ضروری دانست و از شهروندان خواست در این راستا یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

کد خبر 536186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.