نصب اپلیکیشن روی تلویزیون‌های اندرویدی آسان‌تر شد

شرکت گوگل روش جدیدی برای نصب اپلیکیشن بر تلویزیون‌های اندرویدی معرفی کرده است که انجام این کار را آسان‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این کاربران باید به منظور یافتن و نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز پلی‌استور را روی تلویزیون اندرویدی خود باز می‌کردند یا از نسخه وب آن استفاده می‌کردند. هم اکنون شرکت گوگل روشی جدید برای نصب اپلیکیشن‌ها بر تلویزیون‌های اندرویدی ارائه کرده است که کاربران می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را از فروشگاه گوگل پلی گوشی هوشمند روی تلویزیون هوشمند خود نصب کنند.

به نظر می‌رسد که این ویژگی در حال حاضر در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا به طور گسترده در بهترین تلویزیون‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید در دسترس قرار بگیرد. البته شرکت گوگل هنوز این قابلیت را به صورت رسمی معرفی نکرده است.

تصاویر ارائه شده از نحوه استفاده از روش جدید نصب اپلیکیشن روی تلویزیون‌های اندرویدی نشان می‌دهد که منوی کشویی جدیدی در قسمت پایین دکمه نصب به پلی استور گوشی‌های اندرویدی اضافه شده است، کاربران برای نصب برنامه جدید در تلویزیون اندرویدی خود باید دستگاه اندروید TV را از منو کشویی انتخاب کنند و گزینه نصب را انتخاب کنند. بدین منظور لازم است تلویزیون و گوشی هوشمند فرد به حساب گوگل یکسانی متصل باشد. شرکت گوگل پیش از این ویژگی مشابهی برای ساعت‌های هوشمند Wear OS خود معرفی کرد.

کد خبر 536180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.