پدیده مشهد- ذوب آهن/ مچ اندازی سرمربیان مصدوم!

شاگردان تارتار در هفته پنجم لیگ بیست و یکم، مهمان پدیده مشهد خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده امروز از ساعت ۱۵ در هفته پنجم بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه ثامن با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب آهن اصفهان در هفته گذشته رقابت‌ها برابر پیکان بازی را یک بر صفر واگذار کرد. از طرفی مهدی تارتار بعد از شکست برابر تیم سابق خود تلاش می کند با کسب امتیاز در مشهد جز تیم های مدعی لیگ باقی بماند. در طرف دیگر مسابقه تیم پدیده با اکبر میثاقیان تغییرات زیادی را در کادر فنی تجربه کرده و باید دید اوضاع نا به سامان تیم مشهدی به کجا خواهد رسید.

وضعیت دو تیم

تیم ذوب آهن اصفهان در حال حاضر با شش امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. مهدی تارتار و شاگردانش فصل را نسبتاً خوب آغاز کرده‌اند. آنها در هفته اول مسابقات لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و با یک گل پیروز شدند. هفته دوم نبرد آنها با استقلالِ مجیدی بود که در نهایت ذوبی ها با دو گل مغلوب شدند. در هفته چهارم بازی‌ها آنها نیز با سپاهان با برتری آنها همراه شد. در بازی هفته گذشته آنها نیز که در چارچوب یک دیدار معوقه برگزار می شد ذوبی ها بازی را با یک گل به پیکان واگذار کردند.اکنون تارتار و تیمش می‌توانند با پیروزی در این مسابقه و کسب نهمین امتیاز خود را در جمع بالانشینان جدول قرار بگیرند. باید دید مهدی تارتار و ذوب آهن برابر تیم پدیده چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد.

در سوی مقابل پدیده قرار دارد. شاگردان میثاقیان با دو باخت و یک مساوی در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد. آنها با هدایت مهاجری در هفته اول برابر آلومینیوم به تساوی رسیدند و در ادامه بازی را به نفت مسجد سلیمان و هوادار واگذار کرده اند. البته پدیده مشهد در هفته دوم برابر مس رفسنجان حاضر نشد که رای آن دیدار هنوز صادر نشده و به احتمال فراوان نتیجه آن دیدار به سود تیم کرمانی صادر می شود.

پدیده مشهد- ذوب آهن/ مچ اندازی سرمربیان مصدوم!

اکبر میثاقیان و تارتار؛ چهره های ویژه بازی!

شهر خودرو که انواع و اقسام مشکلات عجیب و غریب را در چند هفته گذشته تجربه کرده، در شرایطی میزبان ذوب آهن است که اکبر میثاقیان و شاگردانش به دنبال گرفتن اولین سه امتیازشان در فصل جدید هستند هر چند که ذوب آهن هم بعد از شکست به پیکان، دوست ندارد دومین باخت متوالی‌اش را تجربه کند اما اکبر میثاقیان سرمربی شهرخودرو یکی از چهره های ویژه این دیدار است. او در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن اعلام کرد که اگرچه ۴۸ ساعت قبل قلبش را آنژیو کرده اما قطعاً روز بازی کنار تیمش خواهد بود تا نشان دهد چقدر به تیمش تعصب دارد.

میثاقیان در خصوص عمل قلب خود و علاقه اش به فوتبال گفت: با اینکه دو رگ من ۸۰ درصد گرفتگی داشت و جراحی کرده‌ام و باید آرام صحبت کنم، اما این هیجان فوتبال همیشه همراه من است. من عاشق فوتبال هستم و به همسرم گفته‌ام آخر سر در زمین فوتبال می‌میرم و مرگ طبیعی ندارم.

از طرف دیگر مهدی تارتار نیز هفته های گذشته عمل دیسک کمر را پشت سر گذاشته و نمی تواند ایستاده تیمش را هدایت کند. او در بازی های گذشته و به حالت نشسته روی صندلی کنارش نیمکتش قرار داشته و به نظر می رسد دوران نقاهت اش را پس از عمل جراحی کمر سپری می کند. به هر حال هردو سرمربیان تیم ها در شرایط گذراندن دوران نقاهت تیم هایشان را هدایت می کنند.

تاخیر ۶ ساعته در پرواز ذوب آهن

شاگردان مهدی تارتار روز گذشته و برای مسابقه خود با پدیده با دو تاخیر پیاپی در پرواز اصفهان به مشهد روبرو شدند. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار بود ابتدا دیروز ساعت ۱۶:۳۰ به مشهد مقدس پرواز کند که به آنها اعلام شد زمان پرواز تغییر کرده است.

این در حالی است که تیم ذوب آهن قصد داشت بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فردوگاه امروز ساعت ۱۸:۳۰ به سمت مشهد پرواز کند که باز هم گاندوها با تاخیر در پرواز مواجه شدند. در نهایت مجموعه ذوب آهن توانست با تاخیر شش ساعته و ساعت ۲۱:۳۰ برای دیدار با پدیده به مشهد برود.

پدیده مشهد- ذوب آهن/ مچ اندازی سرمربیان مصدوم!

تغییر ورزشگاه بازی همراه با اعتراض ذوبی ها

در فاصله یک روز مانده به دیدار ذوب آهن و پدیده، باشگاه مشهدی زمین بازی را تغییر داد و اعلام کرد در ورزشگاه ثامن میزبان ذوب آهن خواهند بود. در همین خصوص نیز باشگاه ذوب آهن به تصمیم مسئولان باشگاه پدیده معترض شده و بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمد:

در پی تغییر ناگهانی زمین مسابقه دیدار تیم های ذوب آهن و شهرخودرو، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان اعتراض کتبی خود را به سازمان لیگ فوتبال اعلام نمود.

شایان ذکر است که مطابق برنامه‌های ارائه شده سازمان لیگ که در ابتدای فصل به کلیه باشگاه ها ابلاغ گردید مقرر شده بود که دیدار تیم‌های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت های لیگ در زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار گردد ولی در کمال تعجب باشگاه پدیده پس از چهار هفته بازی در زمین مذکور در اقدامی ناگهانی به بهانه آماده نبودن زمین و خراب شدن چمن به دلایل مسائل جوی ورزشگاه میزبان مسابقه را به ثامن تغییر داده است!

این در حالی است که تیم ذوب آهن در دیدار قبلی خود برابر پیکان نیز با جابه‌جایی زمین مسابقه یک روز قبل از مسابقه مواجه شده بود.

کد خبر 536158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.