سپاهان- تراکتور / محرم به دنبال بازگشت به جاده پیروزی

در شروع مجدد لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۸ تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

جمعه، ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: امیر سامان سلطانی

پخش زنده: شبکه اصفهان

محرم به دنبال بازگشت به جاده پیروزی

تیم فوتبال سپاهان در حالی در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور خواهد بود که در آخرین دیدار قبل از تعطیلات لیگ، در یک دیدار جنجالی با اشتباه داوری دربی اصفهان را به ذوب آهن باخت تا پس از ۳ پیروزی متوالی در ابتدای فصل، ترمز این تیم در فولادشهر کشیده شود.

حالا سپاهان با انگیزه فراوان منتظر دیدار با تراکتور برای جبران بازی قبل و بازگشت به ریل پیروزی است. شاگردان محرم نویدکیا خوب می‌دانند در این فصل با توجه به مدعیان پر قدرتی که در لیگ حضور دارند تک تک امتیازات مهم است و نباید بیش از این از کورس جمع آوری امتیازات جا ماند.

با این حال فرمی که سپاهان در دو دیدار اخیر برابر ذوب آهن و هوادار داشت کمی طرفداران این تیم را نگران کرده است اما فعلاً باید منتظر ماند و دید محرم از تعطیلاتی که به دلیل دیدارهای ملی به لیگ تحمیل شد تا چه حد استفاده کرده است.

در سوی دیگر تراکتوری قرار دارد که اصلاً اوضاع جالبی در ۴ هفته ابتدایی نداشته است، تراکتور که لیگ را با سرمربیگری فیروز کریمی آغاز کرد، در ۳ دیدار شکست خورد تا مالک کم طاقت تراکتور خیلی زود او را اخراج و سرمربی کروات جدیدی را روی نیمکت تراکتور بنشاند. بدین ترتیب دیدار با سپاهان به نوعی پاگشای سولدو، سرمربی جدید تراکتور خواهد بود.

دو تیم در فصل گذشته دو بار در لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو دیدار با پیروزی سپاهان به پایان رسید. در نیم فصل نخست سپاهان در تبریز با تک گل نژادمهدی به برتری رسید و در نیم فصل دوم گل های شهباززاده و سلمانی برتری ۲ گله سپاهان را رقم زد تا ۶ امتیاز بدون گل خورده حاصل تقابل سپاهان با خواهرخوانده تبریزی باشد.

سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که تنها جلال الدین علیمحمدی را به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل ذوب آهن در اختیار نخواهد داشت. در غیاب علیمحمدی که در ۴ دیدار ابتدایی در ترکیب اصلی سپاهان قرار داشت، نویدکیا گزینه‌های زیادی برای جایگزینی او دارد، محمد کریمی، یاسین سلمانی و حتی محمدرضا خلعتبری. با این حال به نظر می‌رسد محمد کریمی بازیکنی باشد که جانشین علیمحمدی می‌شود، مگر اینکه تغییراتی در سیستم و تاکتیک سپاهان شکل بگیرد و این تیم به هافبک‌های کمتری در ترکیب اصلی نیاز داشته باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، مسعود ریکی، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی تراکتور:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، علی دشتی، پیمان بابایی، سعید واسعی، آرش قادری، عبدالله ناصری و بهزاد سلامی

کد خبر 536127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.