دبیران علمی جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای دبیر علمی سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال و دبیر علمی بیست‌ونهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی در این احکام حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان دبیر علمی سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و احمدعلی حیدری را به عنوان دبیرعلمی بیست‌ونهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا آمده است: نظر به مراتب ذی‌قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان «دبیرعلمی سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و موید باشید.

دبیران علمی جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدند

در متن حکم اسماعیلی خطاب به احمدعلی حیدری آمده است: «نظر به مراتب علمی و تخصصی و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «دبیرعلمی بیست‌ونهمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و گسترش پژوهش‌ها و مطالعات اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی در جهان شود.

کد خبر 536101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.