سپاهان ۳ _ پاس گرگان ۱/ قدرت نمایی سپاهان در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال سپاهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال پاس گرگان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان به مصاف تیم والیبال پاس گرگان رفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکشت داد.

ست اول:

امتیاز اول برای سپاهان ثبت شد، این تیم اختلاف را به عدد سه رساند. اسپک میرزاجانپور به بیرون رفت، فرهاد قائمی توپ گیری خوبی انجام داد که دیگر بازیکن سپاهان این توپ را تبدیل به امتیاز کرد، بازی با نتیجه ۷ بر ۳ پیش می رود. سرمربی گرگان درخواست تایم استراحت کرد، بازیکنان این تیم اختلاف را کم کردند. میرزاجانپور با اسپک محکم امتیاز ۱۰ را برای سپاهان گرفت، بازی با نتیجه ۱۲ بر ۸ به نفع سپاهان است. گرگان اختلاف را به عدد یک رساند که محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد.

سرویس خوب بازیکن گرگان را مرندی دریافت کرد، بازیکنان گرگان پس از کم کردن اختلاف اجازه ندادند بازهم سپاهان تفاضل امتیاز ایجاد کند. بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به نفع سپاهان پیش می رود. سامان فائزی با یک دفاع زیبا تفاضل امتیاز را به عدد سه رساند، سرمربی گرگان دومین تایم استراحت خود را در خواست کرد. پس از یک رالی نسبتاً طولانی امتیاز برای گرگان ثبت شد، بازیکن گرگان توپ را به دست امیر غفور زد و امتیاز ۱۸ برای این تیم ثبت شد. سرویس بازیکن پاس گرگان به تور برخورد کرد، سرویس امیر غفور در زمین گرگان دذ یافت نشد که ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود سپاهان تمام شد.

ست دوم:

سرویس غفور به تور برخورد کرد، بازی با تساوی دو بر دو پیش می رود. اسپک بازیکن سپاهان به بیرون رفت، پاس گرگان با نتیجه پنج بر سه جلو افتاد. اسپک غفور را بازیکن پاس گرگان نتوانست دریافت کند، دو تیم در امتیاز پنج به تساوی رسیدند. پس از یک رالی جذاب سپاهان امتیاز شش را به دست آورد، بازیکنان سپاهان ناهماهنگی داشتند که امتیاز هفت برای گرگان ثبت شد. رحمان محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد، بازیکنان گرگان سه امتیاز اختلاف ایجاد کردند. سپاهانی ها در دفاع عملکرد خوبی ندارند، اسپک غفور با دفاع گرگانی ها همراه بود. بازی با نتیجه ۱۱ بر ۷ به نفع گرگان است، این تیم به امتیاز گیری ادامه می دهد که رحمان محمدی راد دومین وقت استراحت را در خواست کرد. گرگان در این ست تیم بهتری نشان داده و اختلاف را به عدد پنج رساند.

سرویس بازیکن گرگان را سپاهانی ها نتوانستند دریافت کنند، بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به نفع گرگان پیش می رود که سرمربی این تیم اولین وقت استراحت را دریافت کرد. سرویس بازیکن گرگان به بیرون رفت، سپاهان اختلاف امتیاز را کم کرد. بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ به نفع گرگان است، سرویس قائمی به بیرون رفت. وقت استراحت دوم برای گرگان گرفته شد تا روند امتیاز گیری سپاهان قطع شود، سپاهان اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند. غفور پس از چند سرویس موفق سرویس خود را خراب کرد، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع پاس گرگان به پایان رسید.

ست سوم:

رحمان محمدی راد ترکیب اولیه خود را به زمین فرستاد، بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع سپاهان پیش می رود، وقت استراحت اول برای پاس گرگان گرفته شد. سپاهان شش امتیاز اختلاف به وجود آورد، سرویس فرهاد قائمی در زمین گرگان خوابید ولی دومین سرویس این بازیکن به تور برخورد کرد. بازی با نتیجه ۱۳ بر ۸ به نفع سپاهان است، پس از یک رالی امتیاز ۱۰ برای گرگان ثبت شد. سپاهانی ها هفت امتیاز اختلاف وجود آوردند. اسپک بازیکن گرگان با دفاع ناقص بازیکن سپاهان همراه بود، گرگان درخواست دومین وقت استراحت را داد. فرهاد قائمی و سامان فائزی با یک دفاع خوب امتیاز ۲۱ را برای سپاهان را به دست آوردند. علیرضا عبدی نتوانست سرویس سامان فائزی را دریافت کند، سرویس امیر غفور در زمین گرگان فرود آمد تا ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع سپاهان تمام شود.

ست چهارم:

سپاهان در اوایل ست چهارم دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد، بازیکن سپاهان با یک دفاع انفرادی امتیاز پنجم را کسب کرد. گرگانی ها اختلاف امتیاز را کم کردند، اسپک محکم غفور در زمین گرگان خوابید. سرویس میرزاجانپور به تور برخورد کرد، گرگان وقت استراحت اول خود را درخواست کرد، داور به صادقی بازیکن گرگان کارت زرد داد. اسپک غفور به بیرون رفت تا تفاضل به عدد یک برسد، بازیکنان گرگان بازی را به تساوی کشاندند و رحمان محمدی راد نخستین وقت استراحت خود را در خواست کرد. سرویس غفور به تور برخورد کرد، بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به نفع سپاهان است.

اسپک بازیکن سپاهان را بازیکن گرگان نتوانست دریافت کند، سرویس بازیکن گرگان به تور برخورد کرد. گرگانی ها بازی را در امتیاز ۱۶ به تساوی رساندند، اسپک قائمی در زمین گرگان خوابید. گرگانی ها بازهم بازی را به تساوی رساندند، سرویس قائمی در زمین گرگان خوابید. سرمربی گرگان دومین تایم استراحت را در خواست کرد ولی بازهم فرهاد قائمی در سرویس امتیاز گیری کرد، بازیکن گرگان دفاع شد و امتیاز ۲۴ برای سپاهان به دست آمد و در نهایت این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ گرگان را شکست داد.

کد خبر 536095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.