مأموریت مهم دولت، اجرای عدالت و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم است

رییس جمهور ماموریت مهم دولت را اداره کشور، ناامید کردن دشمن و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم مطرح کرد و گفت: راهبرد دولت سیزدهم، خدمت به مردم و اجرای مأموریتی بزرگتر به‌ نام اجرای عدالت است و اگر عدالت مخدوش شود همه باید حساس شویم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور، در جلسه امروز هیات دولت، استاندار هرمزگان گزارشی از وضع زلزله‌زدگان و امدادرسانی مطرح کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در این جلسه با تقدیر از معاون اول رییس جمهوری، استاندار هرمزگان و سایر مسئولان و دستگاه‌ها برای رسیدگی سریع به زلزله‌زدگان هرمزگان، گفت: بازسازی منازل بخش روستایی و شهری آسیب‌دیده از زلزله با سرعت دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز به کار دولت، از دستگاه‌های مختلف خواست تا گزارش عملکرد سه ماهه خود را به مردم ارائه دهند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت وظیفه دارد وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند و مجلس نیز اختیار و وظیفه بررسی صلاحیت او را دارد. تصمیم مجلس هر چه باشد برای دولت است. مهم حفظ وحدت و انسجام قواست چرا که برای ما، اصل تقویت همدلی بین مسئولان و خدمتگزاری به مردم است.

رییسی با تاکید بر اینکه نباید به حواشی توجه کرد، گفت: بنای دولت همکاری، همدلی و هماهنگی با قوای دیگر و همه نهادهای نظام جمهوری اسلامی با هدف حل سریع تر مشکلات است و اجازه نخواهیم داد جای متن و حاشیه عوض شود.

وی با بیان اینکه ماموریت مهم دولت، اداره کشور، ناامید کردن دشمن و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم است، تصریح کرد: راهبرد دولت سیزدهم، خدمت به مردم و اجرای مأموریتی بزرگ‌تر به‌نام اجرای عدالت است. اگر عدالت مخدوش شود همه باید حساس شویم.

رییس جمهور در این جلسه از وزرای نفت و نیرو خواست تا هر چه سریع‌تر آیین‌نامه مربوط به محاسبه هزینه انرژی مشترکان پرمصرف را نهایی و ارائه کنند.

کد خبر 536087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.