ترغیب دانش آموزان به واکسیناسیون با تولید محتوا در فضای مجازی

مدیرکل اداره آموزش‎‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای آگاهی و ترغیب دانش آموزان مقطع متوسطه به انجام واکسیناسیون در یک الی دو ماه اخیر محصولات متنوعی را تولید کرد که از جمله می‌توان به ساخت و انتشار فیلم در فضای مجازی اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، مجتبی دانشور در خصوص تولید محتوا با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری از ابتدا شیوع ویروس کرونا برای آگاهی بخشی به شهروندان با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سازمان زیباسازی، اداره کل سلامت و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران محصولات متنوعی را تولید کرد از جمله این تولیدات، اکران کمپین های مختلف در شهر و پخش فیلم در فضای مجازی بود.

وی با بیان اینکه تعدادی انیمیشن، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع واکسیناسیون تولید و در فضای مجازی پخش شد، افزود: دو مجموعه پوستر تحت عنوان «تهران دوباره جان می گیرد» با همکاری سازمان زیباسازی به طور گسترده در سطح شهر اکران شد.

به گزارش سایت شهر، مدیرکل اداره آموزش‎های شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای آگاهی و ترغیب دانش آموزان مقطع متوسطه به انجام واکسیناسیون در یک الی ۲ ماه اخیر محصولات متنوعی را تولید کرد که از جمله می توان به ساخت و انتشار فیلم در فضای مجازی اشاره کرد.

دانشور درباره پویش «در خانه می‌مانیم» به عنوان نخستین پویش اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران پس از شیوع ویروس کرونا نیز گفت: پویش «در خانه می مانیم» با بخش‌های متنوع از ابتدای اسفند ۹۸ آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا کرد. این پویش اقشار مختلف جامعه را در برمی گرفت و در نوع خود بسیار اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ پوستر مرتبط با پویش «در خانه می مانیم» در سطح شهر اکران شده است، از از همکاری با رسانه ملی خبر داد و تصریح کرد: اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران برنامه ای مشارکتی با شبکه پویا با محور آگاه سازی خانواده ها درخصوص بیماری کرونا و تشویق کودکان به در خانه ماندن تولید کرد که در نوروز پخش شد.

کد خبر 535985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.