مدیریت زباله در لیتوانی با سطل‌های نیمه زیرزمینی

شهرداری کلایپیدای لیتوانی اعلام کرده است که ساکنان این شهر اکنون می توانند از ۳۳ سایت جدید نیمه زیرزمینی زباله نصب شده در سراسر این ناحیه بندری استفاده کنند؛ سایت‌های جدید دفع زباله هفته گذشته توسط مرکز مدیریت پسماند منطقه کلایپدا (KRATC) به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مکان فعلی سایت‌های زیرزمینی ظروف زباله و همچنین اطلاعات مورد نیاز در رابطه با واگذاری این مکان‌ها به دارندگان زباله در نقشه مجازی شهر کلایپدا قابل مشاهده است.

با دستور مدیریت شهری، واگذاری این سایت‌ها به انجمن‌های مالکان ساختمان‌های مسکونی شامل مسئولیت کامل نگهداری و نظافت محل‌ها نیز می‌شود. برای اطمینان از تخلیه منظم کانتینرهای جدید، از ساکنان خواسته می‌شود دسترسی به آن‌ها را با وسایل نقلیه خود مسدود نکنند.

مدیریت زباله در لیتوانی با سطل‌های نیمه زیرزمینی

تا زمانی که ساکنان کلایپدا به کانتینرهای نیمه زیرزمینی جدید عادت کنند، کانتینرهای کشویی روی زمین در مکان‌های ذکر شده باقی خواهند ماند.

سایت‌های کانتینری تحت پروژه «توسعه زیرساخت‌های مدیریت زباله شهری در شهر کلایپدا، مناطق اسکووداس و کرتینگا و شهرداری نرینگا» با بودجه اتحادیه اروپا ایجاد شده است. با استفاده از اعتبارات پروژه، ۵۳ سایت جدید زیرزمینی / نیمه زیرزمینی ظروف زباله شهری نصب شده و در حال بهره برداری است.

این پروژه در راستای نظم‌دهی به سیستم مدیریت پسماند اجرا شده است تا به این ترتیب مسئولان بتوانند از ظرفیت‌های بازیافت به بهترین نحو استفاده کنند. شهروندان نیز با عمل به الزامات این طرح نقش مهمی را در پاکیزگی شهر ایفا خواهند کرد.

مدیریت زباله در لیتوانی با سطل‌های نیمه زیرزمینی

کد خبر 535971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.