تبلت Realme Pad چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ریلمی اخیرا از اولین تبلت خود به نام Realme Pad رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت Realme Pad پیش از این فقط برای بازار هند در نظر گرفته شده بود، هم اکنون وارد بازارهای اروپایی نیز شده است. نسخه Wi-Fi این محصول با قیمت ۲۹۴ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است، اما به مناسبت بلک فرایدی (Black Friday) قیمت آن ۲۲۶ دلار ارزیابی شده است، افراد می‌توانند تا ۲۹ نوامبر این محصول را با قیمت ۲۲۶ دلار تهیه کنند.

تبلت Realme Pad دارای بدنه فلزی و صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰*۲۰۰۰ پیکسل و روشنایی ۳۶۰ نیت است. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این محصول دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است، یک دوربین هشت مگاپیکسلی دیگر نیز در پنل پشتی آن قرار گرفته شده است.

تبلت Realme Pad به تراشه مدیاتک هلیو G80 SoC مجهز خواهد شد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از کارت microSD تا یک ترابایت نیز افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ه فت هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. تبلت شرکت ریلمی با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود.

کد خبر 535944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.