مهلت یک ماهه نمایندگان به وزیر کشور

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن کمیسیون حاضر شد.

روح الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات آقایان ذاکر و صباغیان نخستین دستور کار کمیسیون بود که البته نماینده مردم مهریز در مجلس، به وحیدی مهلت یک ماهه برای پاسخ داد.

وی افزود: در ادامه سوال نماینده مردم ارومیه مبنی بر مدیریت پسماند شهرداری‌ها و توزیع ناوگان حمل‌ونقل شهری در نقاط مختلف کشور مطرح شد که مقرر شد جلسه‌ای با معاون عمرانی وزارت کشور برگزار شود و سپس اعلام نظر خود را در خصوص قانع شدن یا قانع نشدن بیان کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: همچنین شاملو، معاون بنیاد مسکن نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت؛ البته قرار بود نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن امروز در صحن کمیسیون حضور یابد اما به دلیل حضور در جلسه اضطراری حاضر نشد و معاون وی گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرد.

نجابت خاطرنشان کرد: موضوع رسیدگی به طرح هادی روستایی نیز به طور جدی توسط اعضای کمیسیون بررسی و بر این اساس مقرر شد موضوع در جلسات آینده با حضور نمایندگان دستگاه‌های چهارگانه محیط زیست، جهاد کشاورزی، امور اراضی و بنیاد مسکن مورد بررسی کاربردی قرار بگیرد تا به جمع بندی مناسبی دست یابیم.

کد خبر 535919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.