نتایج هفته ششم گروه A مقدماتی جام جهانی + جدول

تیم ملی فوتبال ایران در پایان مسابقات گروه A با ۱۶ امتیاز صدر نشین باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _۲۵ آبان ماه_ تیم ملی فوتبال لبنان در هفته ششم رقابت‌های گروه A مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه صیدای بیروت به مصاف امارات رفت.

در نیمه اول این دیدار هیچ توپی از خط دروازه‌های دو تیم رد نشد، در نیمه دوم دقیقه ۸۵ امارات صاحب یک موقعیت پنالتی شد که علی مبخوط پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان لبنان دروازه این تیم را باز کرد. امارات با کسب این پیروزی شش امتیاز شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، لبنان هم با ۵ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

در دیگر بازی این گروه عراق از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در در ورزشگاه ثانی بن جاسم الغرافه مقابل کره جنوبی صف آرایی کرد.

کره جنوبی در دقیقه ۳۳ با یک بغل پای دقیق از لی جائه سونگ به گل اول رسید و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر کره تمام شد. در دقیقه ۷۴ برای کره جنوبی اعلام پنالتی شد که سون هیونگ این توپ را وارد دروازه عراق کرد، در دقیقه ۸۰ هم جئونگ وویئونگ روی یک کار تیمی گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت کره با نتیجه سه بر صفر عراق را شکست داد.

کره جنوبی با این پیروزی ۱۴ امتیاز شد و در رده دوم جدول قرار گرفت، عراق هم با چهار امتیاز در رده پنج جای گرفت.

در دیگر بازی گروه A تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم (امان، اردن) به مصاف سوریه رفت.

امیری در دقیقه ۳۳ پشت مدافعان سوریه پاسی برای سردار آزمون داد که این بازیکن با یک کنترل و فرار دیدنی و در نهایت ضربه تمام کننده در موقعیتی تک به تک، دروازه سوریه را باز کرد. در دقیقه ۴۲ پنالتی برای ایران اعلام شد که احسان حاج صفی پشت توپ ایستاد و گل دوم ایران را به ثمر رساند، در دقیقه ۸۹ قلی زاده با پشت سر گذاشتن چند مدافع سوریه به دروازه این تیم رسید و گل سوم ایران را وارد دروازه سوریه کرد تا در نهایت ایران با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

ایران با این پیروزی ۱۶ امتیاز شد و صدر نشین گروه باقی ماند، سوریه هم با دو امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

جدول گروه A این رقابت‌ها به شرح زیر است:

نتایج هفته ششم گروه A مقدماتی جام جهانی + جدول

کد خبر 535902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.