مخابرات برای اجرای مصوبات شورا تمکین کند

شهردار بیرجند از قانونی بودن مصوبات شورا بعد از تأیید آن توسط هیئت تطبیق خبر داد و گفت: مخابرات برای اجرای مصوبات تمکین و اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایمنا، مهدی بهترین شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: مصوبات شورا بعد از تأیید آن توسط هیأت تطبیق مصوبات جنبه قانونی دارد و مخابرات مانند دیگر دستگاه‌های اجرایی باید به آن تمکین و برای اجرای آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه صاحبان املاک مجاور با منازلی که دکل‌های مخابرات در آنها نصب شده، شکایت‌های بسیاری داشته‌اند، تصریح کرد: کار مردم در هر شرایطی باید انجام شود و نباید خللی در آن به وجود آید.

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه اگر قرار است مخابرات و شهرداری کاری را با همکاری هم انجام دهند باید اقدامات در قالب روند قانونی قراردادها اجرایی شود، ادامه داد: از ۲۸ دکل مخابراتی نصب شده در نقاط مختلف بیرجند تنها اجاره ۲ دکل پرداخت شده و تا این لحظه اجاره ۲۶ دکل دیگر که در اماکن مربوط به شهرداری نصب شده‌اند، پرداخت نشده است لذا باید مخابرات برای تعیین تکلیف آن اقدام کند.

«سید سعید اسلامی» رئیس اداره حقوقی شهرداری بیرجند نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری نهاد عمومی غیر دولتی است که از محل دریافت عوارض به مردم خدمات ارائه می‌کند، گفت: بر اساس مصوبه شورای دوره پنجم که در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری منظور شده است باید نسبت به پرداخت عوارض مربوط به سایت‌های قدیمی مخابرات اقدام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری با در اختیار گذاشتن ۲۸ نقطه در اماکن خود برای ایجاد تأسیسات مخابرات حسن نیت خود را نشان داده است.

منبع: مهر

کد خبر 535816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.