طرح بلیط ساعتی برای رونق گردشگری در اسپانیا

اداره حمل‌ونقل شهری بارسلون (TMB) گزارش داد که یک طرح پایلوت جدید در مورد معرفی بلیط‌های ساعتی در اتوبوس‌های توریستی شهر (Barcelona Bus Turístic) راه‌اندازی خواهد کرد؛ این بلیط‌ها ۲۴ یا ۴۸ ساعت پس از تأیید اولیه اعتبار خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این بلیط‌ها جایگزین انواع سنتی موجود نمی‌شود بلکه هدف، ارائه انعطاف پذیری بیشتر به گردشگران و تأمین رفاه بیشتر برای مهمانان شهر است.

این پروژه آزمایشی با همکاری هیئت گردشگری این شهر سازماندهی شده است تا بارسلون را به عنوان شهر قابل انطباق با خواسته‌ها و نیازهای مصرف کنندگان به نمایش بگذارد.

مزیت این بلیط ساعتی جدید این است که هر زمانی که مسافر تصمیم به تأیید آن داشته باشد فعال می‌شود. به عبارت دیگر، این بلیط باز است، در حالی که بلیط‌های کلاسیک یک و دو روزه هنگام خرید فعال می‌شود.

این طرح پایلوت شامل انعطاف پذیری در عرضه است؛ نظیر آنچه در اتوبوس‌های توریستی در شهرهای اروپایی مانند لندن، رم و برلین اجرا شده است. در حال حاضر بسیاری از بازدیدکنندگان شهر که بعد از ظهر وارد شهر می‌شوند تصمیم می‌گیرند تا روز بعد برای سوار شدن به اتوبوس توریست صبر کنند تا بتوانند از بلیط‌های سنتی برای یک یا دو روز نهایت استفاده را ببرند.

با پیشنهاد جدید بلیط ساعتی، آن‌ها این گزینه را خواهند داشت که در صورت تمایل به محض ورود به شهر، تور خود را شروع کنند. این طرح همچنین امکان پذیرایی از تعداد بیشتری از گردشگران را در ایستگاه‌های اصلی و دیدنی شهر فراهم می‌کند.

بلیط ساعتی اتوبوس توریستی بارسلون از امروز در تمام کانال‌های سنتی فروش این شهر در دسترس است؛ با وجود این جایگزین جدید، کاربران می‌توانند بلیط‌های کلاسیک را نیز خریداری کنند.

طرح بلیط ساعتی برای رونق گردشگری در اسپانیا

کد خبر 535790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.