کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در اکثر نقاط استان/برف و باران در نواحی غربی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا تا صبح جمعه کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، در مناطق غربی و شمالی استان در ساعات عصر بارش برف و باران عمدتاً به صورت برف و با پدیده مه آلودگی همراه خواهد بود.

آسیه آقایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا طی امروز و فردا در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق غربی و شمالی استان در ساعات عصر بارش برف و باران عمدتاً به صورت برف و با پدیده مه آلودگی همراه خواهد بود و اختلال در تردد جاده‌ای و شهری در نواحی غربی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: از فردا تا صبح جمعه کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۹ و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 535751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.