احداث بازارچه‌های محلی میوه و تره بار در محله‌های شهر اراک

مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی حوزه معاونت امور زیر بنایی شهرداری اراک گفت: نصب سازه در پروژه احداث بازارچه‌های محلی میوه و تره بار خیابان جهانگیری و شهرک پردیس انجام شد.

مهدی بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث بازارچه‌های محلی در راستای کاهش هزینه‌ها و توزیع خدمات شهری در محله‌ها، اظهار کرد: عملیات نصب سازه جهت احداث بازارچه‌ها در خیابان جهانگیری و شهرک پردیس صورت گرفته و سایر اقدامات تکمیلی توسط پیمانکار پروژه در دست انجام است.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری اراک نسبت به احداث بازارچه‌های محلی میوه و تره بار در محله‌های کوی پردیس و خیابان جهانگیری اقدام کرده است.

مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی حوزه معاونت امور زیر بنایی شهرداری اراک تصریح کرد: پروژه احداث بازارچه‌های محلی میوه و تره بار جهانگیری و پردیس با اعتباری در حدود ۵۰ میلیارد ریال در مساحت ۳۷۲ مترمربع، تحت نظارت معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک در حال انجام است.

بنیادی تاکید کرد: مشاغلی مانند فروشندگان میوه و تره بار از عوامل اصلی حضور مردم در هسته مرکزی شهر به شمار می‌روند از این رو به منظور کاهش تردد مردم در این محدوده در سال جاری احداث این بازارچه‌های محلی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با افزایش ساخت این مراکز در نقاط مختلف شهری، از رفت و آمد بیش از حد و ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته شود.

کد خبر 535736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.