۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
مسی برابر برزیل بازی خواهد کرد

ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین مشکی برای بازی در ترکیب تیمش در رقابت برابر برزیل ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تأیید کرد که لیونل مسی روز سه‌شنبه در دیدار حساس برابر برزیل به میدان خواهد رفت و وی می‌تواند تیمش را در این دیدار رهبری کند.

شک و شبهه درباره حضور مسی در ترکیب آرژانتین برابر برزیل زمانی شروع شد که کاپیتان آلبی سلسته به دلیل مصدومیت زانو دو بازی برای پاری سن ژرمن را از دست داد. با این حال، در دیدار قبلی آرژانتین با اروگوئه، او به اندازه کافی آماده بود تا از روی نیمکت کار را دنبال کند.

اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر برزیل تأیید کرد که مسی بازی در این مسابقه بازی خواهد کرد و مشکلی برای او وجود ندارد. ستاره پاری سن ژرمن در نیمه اول بازی تیمش برابر لیل تعویض شد و تحت معالجه زانویش در مادرید قرار گرفت.

حالا گزارش شده است که مسی و پاردس که هر دو به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی آرژانتین و همچنین پی اس جی دور بودند، بهبودی یافته‌اند و می‌توانند به زودی برای تیم خود به بازی بروند.

آرژانتین در جدول مقدماتی جام جهانی پس از برزیل در رده دوم قرار دارد، بنابراین پیروزی برابر سلسائو، فاصله بین دو تیم قدرتمند آمریکای جنوبی را به تنها سه امتیاز کاهش می‌دهد. برزیل پس از پیروزی ۱-۰ مقابل کلمبیا پیش از این به قطر ۲۰۲۲ راه یافته و صعود خود را قطعی کرده است.

کد خبر 535700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.