به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری، بعضی از ویژگی‌های Galaxy Watch 4 را برای ساعت‌های گلکسی قدیمی‌تر مبتنی بر تایزن منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً از انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری One UI ۴ بر پایه اندروید ۱۲ برای گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید خود خبر داده است. به‌روزرسانی جدیدی با بعضی ویژگی‌های سری Galaxy Watch 4 برای ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر گلکسی خود بر پایه سیستم عامل تایزن منتشر کرد.

ویژگی‌های جدید که به ساعت‌های گلکسی قدیمی‌تر اضافه می‌شود شامل تشخیص سقوط حساس‌تر و واچ فیس‌های جدید است. به‌روزرسانی جدید برای محصولاتی از جمله گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو دو و گلکسی واچ سه عرضه خواهد شد. یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌هایی که در دسترس کاربران گلکسی واچ اکتیو دو و گلکسی واچ سه قرار خواهد گرفت تشخیص سقوط پیشرفته و حساس‌تر است.

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اکتیو دو و گلکسی واچ سه می‌تواند سقوط را حتی در حالت کاهش توانایی فرد در حفظ تعادل هنگام ایستادن را تشخیص دهد. زمانی که این گجت پوشیدنی سقوط را تشخیص دهد، اعلان SOS (پیام اضطراری) را به مخاطبان از پیش تعیین شده ارسال می‌کند. شرکت سامسونگ در به‌روز رسانی جدید خود قابلیت Group Challenge را نیز افزوده است؛ کاربران با استفاده از آن می‌توانند دوستان و اعضای خانواده خود را به یک چالش دعوت کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

کاربران ساعت‌های گلکسی قدیمی‌تر با بهره‌مند شدن از به‌روزرسانی جدید می‌توانند از ۱۰ واچ فیس جدید نیز لذت ببرند، این واچ فیس‌ها برای اولین بار در گلکسی واچ چهار عرضه شد. واچ فیس‌های جدید امکان شخصی سازی بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند، بنابراین افراد می‌توانند با ضربه زدن بر واچ فیس‌ها از بین پس زمینه‌های مختلف یکی را انتخاب کنند.

کد خبر 535650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.