ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان در اولویت است

شهردار مبارکه گفت: اولویت مجموعه مدیریت شهری مبارکه، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در راستای رفاه و آسایش به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در دیدار با رئیس اداره صمت و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان، با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل اصناف و مدیریت شهری در راستا، ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: باید از نظرات و پیشنهادات بازاریان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد و شهرداری آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: تسریع و شتاب در توسعه زیربنایی و تقویت اقتصاد شهری بدون مشارکت آحاد جامعه امکان پذیر نیست و در این راه بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای را می‌توانند ایفا کنند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه رونق هر چه بیشتر اقتصادی شهر به عنوان یکی از اهداف مهم مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف در حوزه‌هایی همچون سرمایه گذاری، زیباسازی، احیای هویت تاریخی و فرهنگی شهر می‌توانند نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

احمدی با قدردانی از مجموعه اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان، تصریح کرد: اصناف و کسبه همانند مجاهدان راه خدا هستند و تلاش برای معیشت خانواده مانند مجاهدت در راه خداست.

«جلیل حقیقی» رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب احمدی، به عنوان شهردار مبارکه، از آمادگی کامل اصناف، بازاریان و رؤسای اتحادیه‌های صنفی مبارکه برای همکاری و مشارکت در تسریع روند عمران و آبادانی شهر خبر داد.

کد خبر 535516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.