۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
انتشار تصاویر وحشتناک از مریخ

ناسا اخیرا تصاویر دلخراشی از مریخ منتشر کرده است، به طوری که مردم آن را با قبرستان مقایسه کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر ترسناک منتشر شده از مریخ بیشتر شبیه مرگ در مریخ است، ممکن است این سیاره صخره‌ای سرشار از گرد و غبار برای زندگی هیجان‌انگیز به نظر نرسد، اما انتشار عکس‌هایی از این قبیل مشخص کرده است که این سیاره برای زندگی کردن ایده‌آل نیست و بسیار وحشتناک است.

انتشار تصاویر وحشتناک از مریخ

تصاویر منتشر شده از سیاره مریخ بیشتر شبیه به یک قبرستان به نظر می‌آید، افراد با مشاهده این عکس‌ها اسکلت‌های نیمه مدفون را تجسم می‌کنند، زیرا سطح این سیاره توسط باد دچار فرسایش شده است و لایه‌های سنگی زیر آن آشکار شده است. به همین دلیل، تصاویر منتشر شده شبیه به یک سیاره قبرستان سرشار از اسکلت نیمه مدفون به نظر می‌رسد. همه سنگ‌ها و صخره‌ها نزدیک به یکدیگر قرار گرفته‌اند و باعث شده است که بیشتر شبیه به یک قبرستان باشد. سنگ‌ها و صخره‌ها در تصاویر منتشر شده از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین به جذابیت کلی آن افزوده است.

مریخ‌نورد ناسا که این تصاویر را ثبت کرده است ماه جولای سال ۲۰۲۰ میلادی به سیاره مریخ رفته است و در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی به سیاره زمین بازخواهد گشت. این مریخ‌نورد تصاویر بسیار جالبی از سطح مریخ ثبت کرده است و مطالعاتی در مورد آب و هوای این سیاره انجام داده است.

کد خبر 535454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.