لعنت به داستایوسکی با صدای بهرام ابراهیمی

گلاره عباسی، بازیگر و مدیر رادیو سوینا، در صفحه شخصی خود از انتشار کتاب صوتی «لعنت به داستایوسکی» با صدای بهرام ابراهیمی در رادیو سوینا خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلاره عباسی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است: «رمان لعنت به داستایوسکی با صدای بهرام ابراهیمی در قصه شب رادیو سوینا»

او آورده است که «گروه سوینا با همکاری نشر ثالث و با حمایت مجموعه دیجی پی، رمان لعنت به داستایوسکی به نویسندگی عتیق رحیمی و ترجمه مهدی غبرائی را گویا کرد. بهرام ابراهیمی، گوینده، بازیگر و کارگردان تئاتر این کتاب را خوانده است. این برنامه در استودیو ماه آول ضبط شده و تینا تقویان آن را تدوین و میکس کرده است. قسمت اول لعنت به داستایوسکی شنبه ٢٢ آبان ماه، ساعت ٢٣ در برنامه قصه شب سوینا پخش شد.»

گفتنی است، لعنت به داستایوسکی برنده جایزه کنگور ٢٠٠٨ است. رحیمی در این رمان گویی با داستایوسکی و خصوصاً جنایت و مکافات دیالوگ می‌کند. این کتاب روایت شخصی به نام رسول است که همچون راسکلنیکوف قصد دارد پیرزنی را به قتل برساند. تفاوت اما آنجاست که این داستان نه در سنت پترزبورگ که در کابل و در بحبوحه‌ی جنگ‌های داخلی افغانستان رخ می‌دهد. از این رو هر چند رسول شباهت زیادی با راسکلنیکوف دارد اما سرنوشت او با سرنوشت راسکلنیکوف بسیار متفاوت است.

کد خبر 535430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.