۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
۲ انتصاب در شهرداری اهواز

طی احکام جداگانه ای از سوی شهردار اهواز، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رضا امینی، طی احکام جداگانه‌ای علی جاسمی پور را به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز و همچنین علیرضا کرم زاده به عنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

«امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و عنایت ائمه معصومین (علیهم السلام) بر اساس اصول تعهد، تخصص، پاکدستی و مدیریت جهادی، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب در انجام وظایف محوله موفق باشید. سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری از جمله سازمان‌های مهم و اثرگذار بویژه در ساماندهی و احیا بافت‌های فرسوده شهری می‌باشد.

لذا انتظار است با استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی و مالی بالقوه سازمان مربوطه در ساماندهی وضعیت موجود کوشا بوده و ضمن اصلاحات لازم با تغییر در انگیزه‌های سازمانی، زمینه خودکفایی، پویایی و شکوفایی آن مجموعه ذیل هدایت‌ها، سیاستگذاری ها و مصوبات هیأت مدیره محترم و شورای محترم سازمان را فراهم نمائید.»

گفتنی است پیش از این علی منصوری مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز و بابک ربیعی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز را عهده دار بودند.

کد خبر 535302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.