بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بازگشت بیت کوین به زیر ۶۴ هزار دلار احتمال افت قیمت را در آن تقویت می‌کنید.پیش بینی افت قیمت تا محدوده ۵۸ هزار دلار را داریم. در صورت تثبیت بالاتر از ۶۴ احتمال رفتار نوسانی و شاید یک روند صعودی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۴ هزار و ۶۱۱ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۵۹۴ دلار
  • کاردانو دو دلار و چهار سنت
  • بایننس کوین ۶۴۱ دلار و ۸۱ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۸ سنت
  • پولکادات ۴۶ دلار و ۳۰ سنت
  • سولنا ۲۳۵ دلار و ۱۲ سنت
  • ترا ۵۱ دلار و شش سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵۳ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازگشت بیت کوین به زیر ۶۴ هزار دلار احتمال افت قیمت را در آن تقویت می‌کنید.پیش بینی افت قیمت تا محدوده ۵۸ هزار دلار را داریم. در صورت تثبیت بالاتر از ۶۴ احتمال رفتار نوسانی و شاید یک روند صعودی را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

میلیاردر مصری همچنان نسبت به طلا دید صعودی دارد و می‌گوید مقایسه فلز گرانبها با بیت کوین اشتباه است.

میلیاردر مصری نجیب ساویریس (Naguib Sawiris) گفته است که همچنان نسبت به طلا خوش بین است و قصدی برای سرمایه گذاری در ارزهای رمز پایه مانند بیت کوین ندارد زیرا چنین سرمایه گذاری یک تجارت بسیار پرخطر است.

Sawiris می‌گوید طلا هنوز دارایی امن است

در اظهارات او که توسط The National News منتشر شد، این میلیاردر فاش می‌کند که معتقد است مقایسه بین طلا و بیت کوین برای مردم اشتباه است. ساویریس، که همچنین رئیس اجرایی هلدینگ سرمایه گذاری Orascom مستقر در قاهره است، اصرار دارد که طلا همچنان دارایی امن است.

میلیاردر گفت: من هنوز [در مورد طلا] بسیار خوشبین هستم و این یک پناهگاه امن است. مردم اکنون بیت کوین را با طلا مقایسه می‌کنند. این یک مقایسه اشتباه است”.

به عنوان نشانه‌ای از تأیید طلا قبل از ارز دیجیتال،گزارش شده است یکی از شرکت‌هایی که Sawiris از آن حمایت می‌کند، AKH Gold، قراردادی را برای اکتشاف ۹ بلوک در صحرای شرقی غنی از طلای مصر امضا کرده است. به طور مشابه، هولدینگ لامانچا – شرکتی که ریاست آن به عهده Sawiris است – گزارش شده است که امسال یک صندوق سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری را برای دنبال کردن سرمایه گذاری در استخراج طلا راه اندازی کرده است.

پاشنه آشیل کریپتو

با این حال، با توجه به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، Sawiris که دارایی خالص ۳.۲ میلیارد دلاری دارد، اصرار دارد که نوسانات این دارایی‌ها آنها را به سرمایه گذاری‌های بسیار خطرناک تبدیل می‌کند. در نتیجه، Sawiris به افرادی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند هشدار داد که باید انتظار از دست دادن آنها را داشته باشند. او گفت:

هنگامی که قیامت فرا رسد و رمز ارزها سقوط کند، آخرین افراد در ردیف شکست خواهند خورد

جالب اینجاست که این میلیاردر همچنین در مورد حباب ارزش گذاری دارایی‌ها هشدار داده است که در پی بازگشت سریع اقتصادی و نقدینگی فراوان پس از اقدامات دولت باعث کاهش سرعت اقتصاد جهانی شده است. به گفته ساویریس، برخی از سهام یا سهم‌ها بیش از حد قیمت گذاری شده‌اند و دیر یا زود یک اصلاح وجود خواهد داشت.

وی سپس به سرمایه گذاران توصیه می‌کند که در مورد نحوه تعادل پرتفوی کلی خود و سهامی که در بازارهای سهام انتخاب می‌کنند، سختگیر باشند. وی افزود که سرمایه گذاران باید “همیشه یک پوزیشن در پول نقد را حفظ کنند، زیرا شما نمی‌دانید [بعداً] چه اتفاقی می‌افتد.”

بنیانگذار ردیت و صندوق سولانا در پروژه‌های رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز سرمایه گذاری می‌کنند

شرکت Seven Seven Six، کارآفرین آمریکایی و سرمایه‌گذار اینترنتی الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ردیت ( Reddit) و Solana Ventures در کنفرانس اخیر Solana Breakpoint 2021 در لیسبون(Lisbon) اعلام کردند که قصد دارند هر کدام ۵۰ میلیون دلار در بخش پروژه‌های رسانه‌ای اجتماعی غیرمتمرکز سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش رویترز، اوهانیان در بیانیه‌ای گفت: با یک بلاک چین با کارایی بالا مانند سولانا، فرصتی بی‌سابقه برای ادغام شبکه‌های اجتماعی و رمزنگاری به گونه‌ای وجود دارد که شبیه یک محصول اجتماعی Web2 به نظر می‌رسد، اما با انگیزه‌ای افزوده برای توانمندسازی کاربران با مالکیت واقعی، در این روزهای اولیه Web3، ما در نقطه عطف مهمی هستیم.

راج گوکال (Raj Gokal)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آزمایشگاه سولانا، این را گفت: وب ۳ کاربران و سازندگان را به مالکان و ذینفعان تبدیل می‌کند، تغییری که نمی‌تواند به زودی در رسانه‌های اجتماعی رخ دهد، رسانه‌های اجتماعی در متاورس مجموعه‌ای از میلیون‌ها جامعه خودکفا خواهند بود. گزارش رویترز در ادامه اشاره کرد که آستین فدرا (Austin Federa)، رئیس ارتباطات آزمایشگاه سولانا، می‌گوید که اگرچه این مشارکت بیشتر بر سولانا متمرکز خواهد بود، «آینده میان زنجیره‌ای (cross-chain) است، بنابراین این ابتکار، همه پروژه‌ها را صرف نظر از زنجیره در نظر خواهد گرفت».

یک مقام استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت استخراج کریپتو اخراج شد

ظاهراً یکی از مقامات سابق CCP از استان جیانگشی از اختیارات اجرایی خود برای تضعیف اصل سیاسی “two maintenance”، که به مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزب مربوط می‌شود، سو استفاده کرده است.

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CCP) پس از بررسی‌هایی حاکی از دخالت غیرقانونی در فعالیت‌های استخراج کریپتو و سایر سوءاستفاده‌ها از قدرت، یک مقام عالی استانی را اخراج کرد. کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) ادعا کرد که شیائو یی (Xiao Yi) نایب رئیس سابق کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین از استان جیانگشی، از اختیارات اداری تحت حمایت دولت خود برای تضعیف اصل سیاسی “two maintenance”، که به مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزبِ CCP مربوط می‌شود، سو استفاده کرده است: “ [شیائو یی] مفهوم توسعه جدید را نقض کرد، از قدرت برای معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی که الزامات سیاست صنعتی ملی را برآورده نمی‌کنند سو استفاده کرد.”

پایان کار شیائو مستقیماً با مشارکت او در معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی مرتبط بود. علاوه بر این، دولت چین شیائو را به سو استفاده از نفوذ خود برای اجازه دادن به فعالیت‌های سودآور غیرقانونی از جمله جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌ها و ساخت‌وسازها و دریافت رشوه متهم کرد. طبق نسخه ترجمه شده گزارش CCDI:

شیائو یی نظم سیاسی، نظم سازمانی، نظم درستکاری، نظم کاری و نظم زندگی حزب را به شدت زیر پا گذاشته و یک تخلف جدی شغلی محسوب می‌شود و مظنون به گرفتن رشوه و سو استفاده از قدرت است. در نتیجه، شیائو یی علاوه بر توقیف اموال و درآمد غیرقانونی وی برای بررسی و پیگرد قانونی، از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی چین اخراج شد.

آخرین ممنوعیت کریپتو در چین، جامعه پر رونق ارزهای دیجیتال – از جمله بیت‌کوین (BTC) و استخراج‌کنندگان و صرافی‌های کریپتو – را مجبور کرده است که به کشورهای دارای حوزه‌های قضائی دوستدار کریپتو منتقل شوند.

در تلاش‌های مشابه، بزرگترین صرافی داخلی چین، Huobi، مجوزهای جدیدی را در جبل‌الطارق به دست آورده است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، کمیسیون خدمات مالی جبل‌الطارق به صرافی چین اجازه داد تا عملیات معاملاتی خود را به شرکت Huobi Technology )جبل‌الطارق) وابسته کند. به گفته جون دو، مدیر عامل Huobi Group: “بخش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به سمت رشد منظم در حال حرکت است.. کسب و کار باید اهمیت همسویی فعالیت‌های خود را با روند تشخیص دهد.”

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 535278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.