مرد کروات بر روی نیمکت تراکتور + عکس

«زونیمیر سولدو» مربی ۵۴ ساله اهل کرواسی هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور پس از مذاکرات فشرده، «زونیمیر سولدو» مربی ۵۴ ساله اهل کرواسی هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

سولدو سابقه بازی در باشگاه‌هایی همچون دیناموزاگرب و اشتوتگارت را در کارنامه دارد و پیراهن تیم ملی کشورش را در ۶۱ بازی بر تن کرده است.

وی مربیگری را از سال ۲۰۰۷ با تیم زیر ۱۹ سال دیناموزاگرب آغاز کرد و در ادامه روی نیمکت تیم بزرگسالان دیناموزاگرب و کلن در بوندسلیگای آلمان نشست. سولدو در ادامه چالش مربیگری، به عنوان دستیار فلیکس ماگات در تیم «شاندونگ تایشان چین» حضور داشت و فصل ۲۰۲۰- ۲۰۱۹ نیز هدایت تیم «آدمیرا واکر مودلینگ» در بوندسلیگای اتریش را برعهده گرفت.

این سرمربی باتجربه، کسب دو جام قهرمانی در کرواسی را در کارنامه مربیگری خود دارد و با بازیکنان سرشناسی همچون ماریو مانژوکیچ، لوکا مودریچ و لوکاس پودولسکی نیز کار کرده است.

سولدو با پذیرش هدایت تراکتور، پا به فوتبال ایران گذاشته است تا چالش جدیدی را با پر هوادارترین تیم قاره آسیا تجربه کند. «فابین کومیجونوویچ» که سابقه مربیگری در تیم‌های دیناموزاگراب و آدمیراواکر را دارد، دستیار سولدو است که وی را در تراکتور همراهی خواهد کرد.

 مرد کروات بر روی نیمکت تراکتور + عکس

 مرد کروات بر روی نیمکت تراکتور + عکس

کد خبر 535195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.