اراضی خط ۴ حصار کرج پس از ۵۰ سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: موضوع تعیین تکلیف مالکیت اراضی این منطقه به ویژه خط چهار حصار در دستور کار قرار گرفته است.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات متعدد زیرساختی در منطقه ۱۰ شهرداری کرج، اظهار کرد: این منطقه خاص‌ترین منطقه میان مناطق شهرداری کرج است که بین کوه و رودخانه محصور شده است و باغات فراوانی در آن وجود دارد.

وی افزود: وجود سکونت‌گاه‌های غیررسمی و فضایی که در کلاک بالا و خط چهار حصار ایجاد شده، منطقه ۱۰ شهرداری کرج را به یک منطقه محروم تبدیل کرده است؛ حق مردم در سال‌های گذشته با توجه به محرومیت منطقه ادا نشده و این موضوع مسبب مشکلات عدیده‌ای شده است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج در خصوص کنده‌کاری دور برگردان کندوان تا ایستگاه تاکسی‌ها در خط چهار حصار و بروز مشکلات ترددی در این محور تصریح کرد: متأسفانه اجرای این عملیات با کندن آسفالت آغاز شده است‌، اما بارندگی‌ها اجازه ادامه عملیات و اجرای آسفالت را نمی‌دهد؛ به محض مساعد شدن شرایط جوی و دمای هوا، عملیات آسفالت انجام می‌شود.

عبدالله پور با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده پس از ۵۰ سال تعیین تکلیف مالکیت اراضی خط چهار حصار انجام می‌شود، تصریح کرد: طی بازدید شهردار کرج از این منطقه و با تعامل راه و شهرسازی قرار شد اسناد این منطقه به نام شهرداری صادر شود تا شهرداری املاک را به ساکنان منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی که باید توسط شهرداری در این خصوص انجام می‌شد، صورت گرفته است؛ مکاتبات و نقشه‌ها به صورت بلوک‌بندی شده، بعد از حذف معابر و سرانه‌های خدماتی انجام شده است و امیدواریم ادامه کار توسط مسکن و شهرسازی انجام و تکلیف اراضی منطقه مشخص شود.

کد خبر 535191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.