۲ هزار تن نخاله از اراضی آق تپه و سهرابیه کرج جمع آوری شد

سرپرست منطقه سه شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی پاکداشت در منطقه و طرح علمداران خدمت با ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم منطقه خبر داد.

مصطفی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اجرای طرح جهادی پاکداشت، بیش از دو هزار تن خاک و نخاله از زمین‌های آق تپه و سهرابیه جمع‌آوری شد.

وی افزود: تسطیح زمین‌های بایر منطقه، پخش تراشه آسفالت به ویژه در ورودی منطقه سهرابیه به میزان ۴۵۰ تن و کاشت هزار اصله نهال از جمله اقداماتی است که در طرح جهادی پاکداشت در منطقه سه شهرداری کرج انجام شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری کرج به اجرای طرح علمداران خدمت همزمان با طرح پاکداشت در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح با استقرار پزشکان در حوزه‌های مختلف عمومی، دندانپزشکی، ارتوپد، زنان، مغز و اعصاب، اطفال، پوست و مو و داروخانه در شهرداری منطقه، خدمت گیرندگان که از قبل توسط خادمیاران رضوی شناسایی شده بودند، توسط خادمیاران از درب منزل به شهرداری منتقل و پس از دریافت خدمت رایگان دوباره به درب منزل بازگردانده شدند. ضمن اینکه توزیع مرغ رایگان در محلات کم برخوردار نیز انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ساماندهی معابر منطقه سه شهرداری کرج در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: خیابان‌های ایثار و شبنم با وجود تکمیل سکونت، خاکی بود؛ امسال زیرسازی در این خیابان‌ها به اتمام رسیده و دو کیلومتر جدول نیز اجرا شده است که اگر شرایط جوی اجازه دهد، بیش از سه هزار تن آسفالت در این خیابان‌ها پخش خواهد شد. جدول‌گذاری کوچه گلچین هم در حال انجام است.

عابدی در خصوص جوی‌های آب بلوار نور که مسدود شده و پر از خاک است، گفت: بلوار نور مسیر فرعی منشعب از سیاه جوی است که بخشی از آن در اراضی تاکسیرانی را مردم مسدود کرده بودند که این جوی‌ها از آنجا رد نشود.

وی اضافه کرد: این جوی‌ها از آب‌های بالادستی به جاده قزلحصار می‌آید و با عبور از اراضی زنبق، از انتهای محدوده منطقه سه به سمت محمدشهر می‌رود. برای جمع‌آوری آب‌های سطحی، عملیات لوله گذاری به زندان قزلحصار رسیده است و هزار و ۵۰۰ متر از آن باقیمانده است؛ اگر موضوعات بین دستگاهی حل شود، آب‌های سطحی که در مسیر جریان دارد و گاهی به نوارهای فرعی و مناطق مسکونی می‌رود، به صورت منسجم از لوله اصلی رد می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: توافقاتی نیز در خصوص عبور لوله از اراضی زندان انجام شده بود که متوقف شده است و اکنون با پیگیری شهردار کرج در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم.

کد خبر 535184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.